ahah, ik snap wat je bedoeld, die kalenderjufvrouw heeft inderdaad mooie knoppenmark#41 schreef:Op het bovenste fotootje zie ik 2 knoppen boven de kroonplaat,waar zijn die voor?

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Past dus goed in combinatie met een selletra ontsteking.
heb ik nog nooit gehad dat de moer los draait, en heeft toch echt wel compressie! de moer van de rotor moet gewoon vast!Richard D schreef:denk dat ik ook maar met een boormachine ga starten, 70 cc krijg je niet zo makkelijk door de compressie en blokkeerd het achterwiel steeds.
maar draaid de moer van de rotor niet los dan ??? of draai je die onbenullig vast aan
pinda oliesuzuki gsxr750 schreef:niet meer met castrol maar met ipone oil!
minibike#46 schreef:hey richard,ik weet zo niet van wat voor een auto de startmotor komt want ik heb hem zo gekocht van iemand van Rkp dude hier op het forum,das onze teammaat wij doen het al een paar jaar met zo'n startmotor,maar hij weet ook niet van wat voor auto die komt,hij maakt ze zelf ook wel linksdraaiend door de wikkelingen in de startmotor om te draaien maar dat schijnt nogal een hele klus te zijn..."Racertje"hier op het forum (Rolph) was bij zo'n kerel geweest die startmotoren reviceerd en had gevraagd om een rechtsdraaiende,en die had die kerel zo liggen ze zijn er dus wel...anders moet je hem even vragen waar je die kan halen want het is anders nog wel een gezoek welk type je moet hebben...gr. Ferdi