opvoeren mini crosser
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
opvoeren mini crosser
Dirtbike 02
Beschrijving: Engine: 2-strokes, one cylinder, air cooling
Driver sytem: chain transmission
Displacement: 47cc/49cc(Could be selected)
Load capacity: 70kg
Max speed:40km/h
Max travel distance: 20km
Tire: front(12*2.75) / rear(12*2.75)
Fuel type: gas oil
Gasoline tank volume: 1.0L
Sump tank colume: 0.1L
Start system: pull start
Brake: disc brake on front and rear wheels
G.W/N.W: 24/22kg
Carton size: 113*29*76cm
Prijs: € 152,00
ik zou deze bike willen opvoeren tot de 55-60 km/h, hoe zou ik dit zelf makkelijk kunnen opvoeren, of wie kan zo iets goed opvoeren?
welke onderdelen kan je het best vervangen voor een ander onderdeel, en waar kan je die dan kopen, het liefst niet te duur, helpt een powerfilter?
alvast bedankt
Beschrijving: Engine: 2-strokes, one cylinder, air cooling
Driver sytem: chain transmission
Displacement: 47cc/49cc(Could be selected)
Load capacity: 70kg
Max speed:40km/h
Max travel distance: 20km
Tire: front(12*2.75) / rear(12*2.75)
Fuel type: gas oil
Gasoline tank volume: 1.0L
Sump tank colume: 0.1L
Start system: pull start
Brake: disc brake on front and rear wheels
G.W/N.W: 24/22kg
Carton size: 113*29*76cm
Prijs: € 152,00
ik zou deze bike willen opvoeren tot de 55-60 km/h, hoe zou ik dit zelf makkelijk kunnen opvoeren, of wie kan zo iets goed opvoeren?
welke onderdelen kan je het best vervangen voor een ander onderdeel, en waar kan je die dan kopen, het liefst niet te duur, helpt een powerfilter?
alvast bedankt
Kun je kopen bij bijv. www.v-racer.nl
Ik denk dat de meeste tuning onderdelen daar ook wel op die Mini Crossers passen..
Ik wil zelf een Dirtbike kopen of een Mini Crosser, maar met een Mini Crosser kun je denk ik wel wat beter wheely..
Rob
Ik denk dat de meeste tuning onderdelen daar ook wel op die Mini Crossers passen..
Ik wil zelf een Dirtbike kopen of een Mini Crosser, maar met een Mini Crosser kun je denk ik wel wat beter wheely..

Rob
ja ik vind die mini crossers van de inkoopactie super bruud, maar degene met vlammen die ik wil gaat maar 40 km/h, dus ik vraag me af welke onderdelen, of simpele dingen, die een noob kan doen..:p, en goedkoop zijn, rond de 50 euro, de bike toch zeker 50 laten lopen..dus dan echte 50 kilometers..
alvast bedankt
alvast bedankt
ik wil er niet mee gaan crossen als je dat denkt, ik wil hem gewoon gebruiken voor door de wijk, maar vind het uiterlijk van een crosser super bruud, en ze zijn wat groter.
maar weet iemand nog een goede manier, werkt een uitlaatje van 100 euro goed, zo eentje van www.v-racer.nl??
bedankt
maar weet iemand nog een goede manier, werkt een uitlaatje van 100 euro goed, zo eentje van www.v-racer.nl??
bedankt
En door deze uitspraken en daden krijgen minibikers een slechte naam!!bassie schreef:ik wil er niet mee gaan crossen als je dat denkt, ik wil hem gewoon gebruiken voor door de wijk, maar vind het uiterlijk van een crosser super bruud, en ze zijn wat groter.
bedankt
Maar goed alles is te tunen en op te voeren stel je eigen de volgende vragen:
-wat wil ik ?
-hoeveel geld mag het kosten?
-is het het geld waard?