opvoeren mini crosser

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

opvoeren mini crosser

Bericht door Gast »

Dirtbike 02
Beschrijving: Engine: 2-strokes, one cylinder, air cooling
Driver sytem: chain transmission
Displacement: 47cc/49cc(Could be selected)
Load capacity: 70kg
Max speed:40km/h
Max travel distance: 20km
Tire: front(12*2.75) / rear(12*2.75)
Fuel type: gas oil
Gasoline tank volume: 1.0L
Sump tank colume: 0.1L
Start system: pull start
Brake: disc brake on front and rear wheels
G.W/N.W: 24/22kg
Carton size: 113*29*76cm

Prijs: € 152,00

ik zou deze bike willen opvoeren tot de 55-60 km/h, hoe zou ik dit zelf makkelijk kunnen opvoeren, of wie kan zo iets goed opvoeren?
welke onderdelen kan je het best vervangen voor een ander onderdeel, en waar kan je die dan kopen, het liefst niet te duur, helpt een powerfilter?
alvast bedankt
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Volgens mij zit er hetzelfde blokje onder als bij die Chineze minibikes.. dus dan zulle de Big Bore Kits etc. er wel op kunnen.

Rob
Gast

Bericht door Gast »

big core kits, wat is dat en waar te kopen, hoe duur, hoeveel scheelt het is snelheid??
alvast bedankt
Minibike-Racer

Bericht door Minibike-Racer »

Kun je kopen bij bijv. www.v-racer.nl
Ik denk dat de meeste tuning onderdelen daar ook wel op die Mini Crossers passen..

Ik wil zelf een Dirtbike kopen of een Mini Crosser, maar met een Mini Crosser kun je denk ik wel wat beter wheely.. :P

Rob
Gast

Bericht door Gast »

ja ik vind die mini crossers van de inkoopactie super bruud, maar degene met vlammen die ik wil gaat maar 40 km/h, dus ik vraag me af welke onderdelen, of simpele dingen, die een noob kan doen..:p, en goedkoop zijn, rond de 50 euro, de bike toch zeker 50 laten lopen..dus dan echte 50 kilometers..
alvast bedankt
Gast

Bericht door Gast »

de dirtbike o2 van de inkoopactie dus, kan ook de km/h verward te zijn met miles, daarom wil ik graag weten of iemand zo'n crosser heeft (gehad) en wat die snelheid toen was, want as het mile zou zijn zou het rond de 65 km/h zijn..:D:D
alvast bedankt
Gast

Bericht door Gast »

Powerfilter helpt wel, maar bij verder nog standaard bike alleen in je trekkracht. Het geluid word er wel veel beter op :wink:
Gast

Bericht door Gast »

kan iemand bevestigen, dat de motoren juist dezelfde zijn, want iemand hier zit maar te stoefen dat zijn crosser beter geluid zal maken dan mijn minibike :p
Gast

Bericht door Gast »

ze gaan dus waarschijnlijk gewoon wel 40 km/h, maar wie weet een goedkope manier om er iig de 50 km/h van te maken..?
bedankt
Gast

Bericht door Gast »

Als je een goedkope manier wil hebben om je crosser op te voeren moet je wel verstand hebben. Je moet dan je cilinder/poorten gaan bewerken. Anders gaat het wel meer/veel geld kosten.
Gast

Bericht door Gast »

Effe OFF-Topic, .. Wat wil je met die crosser gaan doen ?
Gast

Bericht door Gast »

ik wil er niet mee gaan crossen als je dat denkt, ik wil hem gewoon gebruiken voor door de wijk, maar vind het uiterlijk van een crosser super bruud, en ze zijn wat groter.
maar weet iemand nog een goede manier, werkt een uitlaatje van 100 euro goed, zo eentje van www.v-racer.nl??
bedankt
schroefje

Bericht door schroefje »

bassie schreef:ik wil er niet mee gaan crossen als je dat denkt, ik wil hem gewoon gebruiken voor door de wijk, maar vind het uiterlijk van een crosser super bruud, en ze zijn wat groter.
maar weet iemand nog een goede manier, werkt een uitlaatje van 100 euro goed, zo eentje van www.v-racer.nl??
bedankt
En door deze uitspraken en daden krijgen minibikers een slechte naam!!

Maar goed alles is te tunen en op te voeren stel je eigen de volgende vragen:

-wat wil ik ?
-hoeveel geld mag het kosten?
-is het het geld waard?
Gast

Bericht door Gast »

ik wil dat het minstens 50 km/h gaat lopen, en honderd is toch echt mijn maximum, het liefst minder.
bedankt
Gast

Bericht door Gast »

heeft iemand nog een idee of tip om voor ongeveer 100 euro maximum de mini crosser op te voeren naar 55 km/h??
alvast bedankt
Gesloten