Ik weet het ook niet precies

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ik had gehoord ergens dat ze aan je cil gaan voelen en als die warm is dan hebbe ze bewijs..als je net gereden hebt, op de weg.. je stapt af, en een halve minuut later ziet de politie je pas.. kunnen ze niet bewijzen dat je op de openbare weg hebt gereden.
als ze zeggen, we zagen je net rijden, heb je niks, waarmee je het tegendeel bewijzen, dus heb je of het wel of niet zo is, gereden.
derbi master schreef:ja dat mag, je mag ook met een R1 lopen op straat der naastzo lang je der niet op rij ben je wetelijk niet in overtreding.
B U L L S H I TRichard D schreef:derbi master schreef:ja dat mag, je mag ook met een R1 lopen op straat der naastzo lang je der niet op rij ben je wetelijk niet in overtreding.
zelfs als je een R1 over straat drukt met de handen aan het stuur geld het voor de wet als besturen, en heb je een rijbewijs nodig.
Zo steekt de wet wel inelkaar, ga je er maar eens in verdiepen dan zul je merken dat geen bullshit isslipperman schreef:B U L L S H I TRichard D schreef:derbi master schreef:ja dat mag, je mag ook met een R1 lopen op straat der naastzo lang je der niet op rij ben je wetelijk niet in overtreding.
zelfs als je een R1 over straat drukt met de handen aan het stuur geld het voor de wet als besturen, en heb je een rijbewijs nodig.
.bengo schreef:Ik woon in België en hier mag het NIET. Toen ik 15 was werd ik tegen gehouden met de brommer aan de hand omdat ik als chauffeur van het voertuig werd aanzien.