mag dit van onze "vriende"
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Dus...
Verkeersregels zijn over het algemeen luid en duidelijk, deze ook.
Ik quote uit artikel 2 van het RVV 1990:
"De regels van dit besluit betreffende voetgangers zijn voorts mede van toepassing op personen die te voet een motorfiets, bromfiets of fiets aan de hand meevoeren, alsmede op personen die zich verplaatsen met behulp van voorwerpen, niet zijnde voertuigen."
Need I say more?
Verkeersregels zijn over het algemeen luid en duidelijk, deze ook.
Ik quote uit artikel 2 van het RVV 1990:
"De regels van dit besluit betreffende voetgangers zijn voorts mede van toepassing op personen die te voet een motorfiets, bromfiets of fiets aan de hand meevoeren, alsmede op personen die zich verplaatsen met behulp van voorwerpen, niet zijnde voertuigen."
Need I say more?
Ik wil er wel om wedden hoor?Richard D schreef:Zo steekt de wet wel inelkaar, ga je er maar eens in verdiepen dan zul je merken dat geen bullshit isslipperman schreef:B U L L S H I TRichard D schreef:
zelfs als je een R1 over straat drukt met de handen aan het stuur geld het voor de wet als besturen, en heb je een rijbewijs nodig.
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Als jij met een voertuig loopt... op de weg, op de stoep of waar dan ook.. met het stuur in handen...motor warm of koud.. ben je de BESTUURDER.... dus zit je in de foutslipperman schreef:Ik wil er wel om wedden hoor?Richard D schreef:Zo steekt de wet wel inelkaar, ga je er maar eens in verdiepen dan zul je merken dat geen bullshit isslipperman schreef: B U L L S H I T
Zekerste weten..
Deze wet bestaat nog niet lang..maar bestaat wel
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- doede46
- forum gebruiker
mischien wonen ze wel 100 meter van de kartbaan af, en lopen ze er met de bike heen.. we hebben het hier niet eens over over straat rijden of iets gehad.
En wetten zelf bedenken? er is gewoon veel onduidelijkheid over..
MvG DoeDe
En wetten zelf bedenken? er is gewoon veel onduidelijkheid over..
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
ik zie en paar mense zeggen dat als je bijv. je scooter duwt en je bent nog geen 16/ geen certi dat je dan boete kan krijgen omdat je het bestuurt, daar klopt geen hol van want neem als voorbeeld een auto.
Stel je voor: ik en mn pa gaan en stukkie rijde en we zijn helemaal in the middle of nowhere er is dus niemand behalve en auto met 2 donut etende en koffie drinkende woute die te lui zijn.
de auto gaat kapot. dan mag je de auto ook duwen of je nou 8 bent of 18.
ik mag ook in me eentje de auto van me pa pakken en em door de straat duwen. Nog ben ik geen bestuurder.
Stel je voor: ik en mn pa gaan en stukkie rijde en we zijn helemaal in the middle of nowhere er is dus niemand behalve en auto met 2 donut etende en koffie drinkende woute die te lui zijn.
ik mag ook in me eentje de auto van me pa pakken en em door de straat duwen. Nog ben ik geen bestuurder.
-
- spammer
- janzzuh
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nee, volgens mij heet dat diefstal...nijmegen power schreef:ik zie en paar mense zeggen dat als je bijv. je scooter duwt en je bent nog geen 16/ geen certi dat je dan boete kan krijgen omdat je het bestuurt, daar klopt geen hol van want neem als voorbeeld een auto.
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
dacht het niet, je hebt dan toch wel de sleutel. anders kan je em neit eens van stuurslot af halen..janzzuh schreef:Nee, volgens mij heet dat diefstal...nijmegen power schreef:ik zie en paar mense zeggen dat als je bijv. je scooter duwt en je bent nog geen 16/ geen certi dat je dan boete kan krijgen omdat je het bestuurt, daar klopt geen hol van want neem als voorbeeld een auto.
-
- spammer