Richard D schreef:
Zo steekt de wet wel inelkaar, ga je er maar eens in verdiepen dan zul je merken dat geen bullshit is
Ik wil er wel om wedden hoor?
Als jij met een voertuig loopt... op de weg, op de stoep of waar dan ook.. met het stuur in handen...motor warm of koud.. ben je de BESTUURDER.... dus zit je in de fout
zo moeilijk is het neit om een fietskar te maken of een kruiwagen te gebruiken tog? kussentjes erin en klaar,,en loopt makkelijk ook
mark007 schreef:Het mag wel heb vorige week examen gedaan. Zodra je iets aan de hand meevoert ben je een voetganger
Wuhahaha Panna!
Panna? Ik hoop voor slyoker dat zijn minibike niet door zijn benen heen rijd alstie op de fietskar zit, als je dat niet bedoelt weet ik niet wat je bedoelt...
Ok ik heb mn theorieboek erbij gepakt en daar staat dit in:
Voetgangers:
Iedereen die te voet aan het verkeer deelneemt; ook als men daarbij een klein voertuig aan de hand meevoert, zoals een kinder-, boodschappen- en bagagewagen. De regels voor voetgangers gelden ook voor: - personen die te voet een motor, bromfiets, snorfiets of fiets aan
de hand meevoeren
- personen die zich verplaatsen op bijvoorbeeld rolschaatsen of skateboard
- bestuurders van een gehandicaptenvoertuig, als zij gebruik maken van een voetpad of troittoir.
mark007 schreef:Ok ik heb mn theorieboek erbij gepakt en daar staat dit in:
Voetgangers:
Iedereen die te voet aan het verkeer deelneemt; ook als men daarbij een klein voertuig aan de hand meevoert, zoals een kinder-, boodschappen- en bagagewagen. De regels voor voetgangers gelden ook voor: - personen die te voet een motor, bromfiets, snorfiets of fiets aan
de hand meevoeren
- personen die zich verplaatsen op bijvoorbeeld rolschaatsen of skateboard
- bestuurders van een gehandicaptenvoertuig, als zij gebruik maken van een voetpad of troittoir.