mag dit van onze "vriende"
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
STOERR! alleen die 250cc karts mogen nergens meer rijden , te snel en natuurlijk te gevaarlijk!!!!!!!!!!!! .ganta schreef:of uhmm.. dan moet je niet op de straat gaan rijdennylus schreef:ja DAN moet je maar geen minibike gaan reiden. koop dan maar een kart ( 2 cilinder 250 cc 250 km/h top en van 0 naar 100 in 3.2 sec ) daar komt een wout ook niet aan denk ik zo maar. hij houd alleen niet van on-geasfalteerde wegen
Tegen woordig is hte maximale 125cc bij karten.
helemaal niet..mitch_minibiker schreef:STOERR! alleen die 250cc karts mogen nergens meer rijden , te snel en natuurlijk te gevaarlijk!!!!!!!!!!!! .ganta schreef:of uhmm.. dan moet je niet op de straat gaan rijdennylus schreef:ja DAN moet je maar geen minibike gaan reiden. koop dan maar een kart ( 2 cilinder 250 cc 250 km/h top en van 0 naar 100 in 3.2 sec ) daar komt een wout ook niet aan denk ik zo maar. hij houd alleen niet van on-geasfalteerde wegen
biland sa 250..
das toch ook 250 ?
enne wat denk je van de honda 390 blokjes.. ? of mag daar tegenwoordig geen wedstrijd meer mee gereden worden
-
- spammer
heerenveen indoor karting:mitch_minibiker schreef:STOERR! alleen die 250cc karts mogen nergens meer rijden , te snel en natuurlijk te gevaarlijk!!!!!!!!!!!! .ganta schreef:of uhmm.. dan moet je niet op de straat gaan rijdennylus schreef:ja DAN moet je maar geen minibike gaan reiden. koop dan maar een kart ( 2 cilinder 250 cc 250 km/h top en van 0 naar 100 in 3.2 sec ) daar komt een wout ook niet aan denk ik zo maar. hij houd alleen niet van on-geasfalteerde wegen
200cc 6.5 pk karts..(honda blokjes)
dat zijn huurkarts..kleine_duivel schreef:heerenveen indoor karting:mitch_minibiker schreef:STOERR! alleen die 250cc karts mogen nergens meer rijden , te snel en natuurlijk te gevaarlijk!!!!!!!!!!!! .ganta schreef: of uhmm.. dan moet je niet op de straat gaan rijden
ik had het over wedstrijdklasse's ..
maaruh we dwalen nogal af..
stevie-tai chi schreef:dat zijn huurkarts..kleine_duivel schreef:heerenveen indoor karting:mitch_minibiker schreef: STOERR! alleen die 250cc karts mogen nergens meer rijden , te snel en natuurlijk te gevaarlijk!!!!!!!!!!!! .
ik had het over wedstrijdklasse's ..
maaruh we dwalen nogal af..
Kan je net zo goed een dikke quad halen met 250cc of meer.
Of je houd rekening met de hoogte van de motormuis/ off-road muis .
Als je op een minibke zit kun je onder meer dingen door heen gaan dan hem hehehe...
Dus onder kleine hekjes kun je langs. Een motoragent niet
-
- spammer
kijk deze maar eens http://img339.imageshack.us/my.php?imag ... 0205cp.jpg ik in zon ding en jij op je mini. eerlijk tog
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
-
- forum gebruiker