wheelie met een chinees
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
lukt mij ook na een beetje freesen, heel wat freesen, en dan moet ik ff oefenen wanneer hij met z'n powerband begind en dan op dat moment aan het stuur trekken, en dan lukt het ook nog behoorlijk lang.Lelyracing schreef:ik heb het ook geprobeert met dezelfde bike en hard aan het stuur trekken lukt het niet alleen mee hoor je moet ook wel heel wat trekkracht hebben
Jah zo is het.
wheelie zetten is makkelijk als je er maar zelfvertrouwen in hebt
enige wat je moet doen is
1. naar achtere leunen zodat je evenwicht kunt houden
2.vol gas geven
3.net als je gasgeeft hard aan het stuur trekken en
naar achtere leunen om je evenwicht te houden
soms doe ik wel wheelies met miin bike maar doe het niet zo vaak het is slecht voor je ketting tandwiel en misschien ook andere dingen en ook voor je zelf
als je denkt dat je het niet kan doe het ook niet want anders zit jij en je minibike kapot op de grond
2.vol gas geven
soms doe ik wel wheelies met miin bike maar doe het niet zo vaak het is slecht voor je ketting tandwiel en misschien ook andere dingen en ook voor je zelf
als je denkt dat je het niet kan doe het ook niet want anders zit jij en je minibike kapot op de grond
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Nouw vertel mij maar eens waarom dat slecht is voor je tandwiel en kettingBury schreef:wheelie zetten is makkelijk als je er maar zelfvertrouwen in hebt
2.vol gas geven
Jah zo is het.
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Nee hoor. Ook niet voor je koppeling, Dat komt gewoon door de klap. ketting was slap , (zoals bij de meeste mensen die gewoon direct zonder na te kijken willen rijden, net zoals ik) en dan vliegt die eraf en wikkeld zich om het achtertandwiel, Had precies hetzelfde alleen dan zonder de wheelieBury schreef:waarom het slecht is voor je ketting en tandwiel
ik dacht ook van oowh er kan niks gebeuren
toen mijn vriend het deed was zijn ketting kapot
en tandwiel was helemaal gebogen
als je snel trekt met veel gewicht op het achterkant wordt het zwaar voor de tandwiel en ketting snap je
Jah zo is het.