je spoelpoorten zien er beun uit, of licht dat een de foto?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Dat zal wel liggen aan de foto van als er 1 ding niet aan gebeurt is dan is het beunenNeluhz schreef:
je spoelpoorten zien er beun uit, of licht dat een de foto?
heb je een messing lagerbus in je drijfstang? of komt er wel een naaldlager in?Lg tweewielers schreef:Dat zal wel liggen aan de foto van als er 1 ding niet aan gebeurt is dan is het beunenNeluhz schreef:*foto*
je spoelpoorten zien er beun uit, of licht dat een de foto?![]()
Motorisch is hij 200 % alles is perfect
Laterr
Neey mijn mini bike zit in elkaar en ik ga hem nu niet slopen , later misschien .rossi-nr.1 schreef:heb je een messing lagerbus in je drijfstang? of komt er wel een naaldlager in?Lg tweewielers schreef:Dat zal wel liggen aan de foto van als er 1 ding niet aan gebeurt is dan is het beunenNeluhz schreef:*foto*
je spoelpoorten zien er beun uit, of licht dat een de foto?![]()
Motorisch is hij 200 % alles is perfect
Laterr
als ik de rechterkant zo is bekijk...loopt die niet echt mooi rond(ovaal of whatever)..maar zitten wat hoeken etc in..
kan je is een goede foto van voren nemen??
gr.
erwin
Buslager gaat draaien, maar ik denk dat ik een oplossing heb, ÃÂÂk laat jullie hier nog wel meer over horen als ik het uitgewerkt heb. (niet echt zo ingewikkeld mjah)rossi-nr.1 schreef:ik zeg ook niet dat een koperen bus slecht is..
op scooterforum d88 een paar er ook aan..omdat een naaldlager steeds losliep...en schadem aakte..
dus vandaar...
Tja , waarom denk je dat auto's het hebbenCarlos Keutel schreef:in goede handen werkt het beter dan een naaldlagerrkpdude schreef:Nou met die bronzen lagerbusjes in je small end krijg ik alleen maar blauwe drijfstangen van.
Ik moet die troep iig niet.........
dus rpkdude heeft slechte handen en is niet profi bezig??Carlos Keutel schreef:in goede handen werkt het beter dan een naaldlagerrkpdude schreef:Nou met die bronzen lagerbusjes in je small end krijg ik alleen maar blauwe drijfstangen van.
omdat auto's minder toeren draaien??Lg tweewielers schreef: Tja , waarom denk je dat auto's het hebben.
Er is volgens mij een andere reden voor maar die weet ik zo ff niet maar een naald lager kan aan de andere kant ook wel beter zijn omdat het overal in zit ( 2 slag motoren )rossi-nr.1 schreef:dus koen heeft slechte handen en is niet profi bezig??Carlos Keutel schreef:in goede handen werkt het beter dan een naaldlagerrkpdude schreef:Nou met die bronzen lagerbusjes in je small end krijg ik alleen maar blauwe drijfstangen van.
omdat auto's minder toeren draaien??Lg tweewielers schreef: Tja , waarom denk je dat auto's het hebben.
en jah..dat scheelt toch het dubbele/of meer dan het dubbele aan aantal toeren
... een auto krukas heeft een naaldlager bij de zuiger hoorrossi-nr.1 schreef:dus rpkdude heeft slechte handen en is niet profi bezig??Carlos Keutel schreef:in goede handen werkt het beter dan een naaldlagerrkpdude schreef:Nou met die bronzen lagerbusjes in je small end krijg ik alleen maar blauwe drijfstangen van.
en jah..dat scheelt toch het dubbele/of meer dan het dubbele aan aantal toeren