maar toch als de tank nou wat mooier is en alles wat meer afgewerkt is en een andere kleur kan ie nog best mooi woorden
Ik moet er gewoon 1 groot vierkant van pur schuim omheen maken en dan goed afzagen. Het was ook de bedoeling om 1 doorlopende tank te maken. Kleurtje is niets mis mee
ey
echt gaaf
wat maakt het uit wat andere er van vinden het gaat erom wat jij er van vind en als je er maar plezier van hebt toch
jij kan meschien wel leuk crossen door weilandjes
en dat kunne chineesjes en fabrieks bike,s niet
Ik sloeg wel even stijl achterover toen ik de foto zag. Laten we eerlijk zijn, hij is niet zo mooi nu, maar dat ligt voornamelijk eraan dat je tank niet zo mooi in het zadel overloop en omdat je twee verschillende banden hebt. Maar met een strakke tank die goed overloopt in je zadel moet het er best leuk uitzien. Zit in ieder geval wel lekker en ik vind het wel origineel.
Ralph-honda schreef:Ja wat maakt t uit wat andere er van vinden, kan mij ook niks schelen ik heb er toch wel lol mee ook al vind de hele wereld m'n bike lelijk.haha
Ik wou dat ik er zo 1 had, vind hem heel aardig, alleen nog idd er een busje pur bij, en dan vind ik hem wel goed, je onderscheid je iig van de chineesjes en alles(in de positieve zin ). En ik durf wel te wedden dat hij ook 10 keer beter start dan een chineesje .Moet het leer om je zitje nog strak gespannen worden? of hoort dat zo?
dit toppic is al oud kijk naar de datum voordat je post, en hij heeft nu wel genoeg van dat soort berichten gehad,we weten het nu wel.
en hij heeft er vast veel plezier van,en zelf gebouwd,dus nix grof vuil
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------