mijn chineesje
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ik kom uit nieuwegein, wij reden vaak bij de wielerbaan in galecop. We zijn daar een paar keer weggestuurd en hebben een laatste waarschuwing gehad. Beter toch maar op de kartbaan rijden. Ook kan je bij de sligro (vlak bij Mac) in nieuwegein. Maar met veel vrachtwagens niet zo'n succes.
Waar had je die minibike gekocht???
Wat is het adres?
Verkoopt hij ook onderdelen??
Rick
Wat is het adres?
Rick
ja ik ga morgen bij galecop rijde.. kdenk niet dat er veel problemen zullen zijn en ik zal ook nog wel bij de sligro kijken.. maar wat is dat voor terrein..?Baan schreef:Ik kom uit nieuwegein, wij reden vaak bij de wielerbaan in galecop. We zijn daar een paar keer weggestuurd en hebben een laatste waarschuwing gehad. Beter toch maar op de kartbaan rijden. Ook kan je bij de sligro (vlak bij Mac) in nieuwegein. Maar met veel vrachtwagens niet zo'n succes.
Wat is het adres?
Rick
@de winter
jaja leuk enzo .. ben geen n44b.. maar kverwijder me cookies wel is

als je je cookies verwijdert logt ie niet automatisch meer in, want als je 'automatisch wachtwoord opslaat' doet.. word het als cookie opgeslagen, als je je cookies van je computer verwijdert, gebeurt dat dus niet meerde winter schreef:maarte_ schreef:Baan schreef:
@de winter
jaja leuk enzo .. ben geen n44b.. maar kverwijder me cookies wel isik snap hem niet

@ Baan
ik heb vandaag 1-2 uurtjes bij Galecop gereden, is wel leuk daar.. maar toen kregen we boze buurtbewoner op ons af die zei dat het tegewoordig stiltegebied is vanwege die vogels daar..
maar misschien kunnen we wat regelen met die wielerbaan club bij de put van weber.. dat we op bepaalde tijden misschien mogen minibiken ofzo