ik weet het neit meer:S:S:S
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Ik was hem ook al tegengekomen op marktplaats, ik had em al tussen favourieten gestopt.
De omschrijving en het plaatje doen zeker aan mijn eisen en voor die prijs al helemaal. Jammer vind ik dat er geen site bij staat. En nog meer plaatjes bijvoorbeeld.
Het zou ook mijn eerste minibike worden (eerst nog even voor geld zorgen, haha)
Laat ons weten als je meer weet/hem in huis hebt
Enne... zwart is idd de beste kleur (zwart is eig toch geen kleur?)
Ik had ook ergens gelezen hoe je met photoshop je eigen stickers kan maken... dat is pas cool voor op zo'n zwarte, dik je eigen naam/nummer erop.
De omschrijving en het plaatje doen zeker aan mijn eisen en voor die prijs al helemaal. Jammer vind ik dat er geen site bij staat. En nog meer plaatjes bijvoorbeeld.

Laat ons weten als je meer weet/hem in huis hebt

Enne... zwart is idd de beste kleur (zwart is eig toch geen kleur?)
Ik had ook ergens gelezen hoe je met photoshop je eigen stickers kan maken... dat is pas cool voor op zo'n zwarte, dik je eigen naam/nummer erop.

Kan iemand mij de lnik geven?
Ik wil deze bike voor 90% zeker aanschaffen.
Ik heb de link al gevonden.
Beetje zoek werk verricht.
Maar dan een voorstel, er staat inkoopactie is welkom, zijn er meerdere op dit forum die deze bike willen aanschaffen? Kunnen we misschien nog wat korting bedingen.
Niels
Ik wil deze bike voor 90% zeker aanschaffen.
Ik heb de link al gevonden.
Beetje zoek werk verricht.
Maar dan een voorstel, er staat inkoopactie is welkom, zijn er meerdere op dit forum die deze bike willen aanschaffen? Kunnen we misschien nog wat korting bedingen.
Niels

- Photoshop (plaatjes maken of om originele, denk aan merken, te resizen)
- Uitprinten en uitsnijden/-knippen ( je kunt ook eerst dubbelzijdig tape doen)
- Inspuiten met vernis of bedekken met zo'n vel lamineerspul (om waterproof te maken)
- Flinterdun dubbelzijdig tape op de achterkant en uitknippen.
- PLAKKEN MAAR!

BRON: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/97452
(ook aardige foto's)
Laat me raden...
Met stickerset, mengflesje standaard, luchtfilter en sportuitlaat van het huis zeker?
Alle modellen sambal-gekoeld, dubbele pangang voor en achter, loempia aandrijving...
Trouwens, ze doen niet alleen aan afhalen maar ook aan bezorging
En je weet het: "Sjieneesies sijn lekka goeiekoo!"
Met stickerset, mengflesje standaard, luchtfilter en sportuitlaat van het huis zeker?

Alle modellen sambal-gekoeld, dubbele pangang voor en achter, loempia aandrijving...

w1cks ik k9iijk vaak rond op markplaats en toen zag ik deze ik vond hem neit al te duur dus ik dacht het wordm e 1e minibike dus ik neme deze en dara ga ik mee leren rijden en later wle een betere
P.S :
Je kan ook op www.speurders.nl kijken
maar mij minibike is in aantoch eindelijk

P.S :
Je kan ook op www.speurders.nl kijken

maar mij minibike is in aantoch eindelijk

whahahaahhaw1cks schreef:Laat me raden...