dan snap ik hem niet wand extreme sport kost ook €250
waarom wil iederen dan deze wand de service is denk ik wel ietsje minder betrouwbaar
Nicolaas-racing schreef:die bike die hij geeft is een v-racer extrme sport.Geen watergekoelde bike en geen 8/9 pk.De bike die Beatzkey enzo verwachten zijn vette bikes ,watergekoeld 8/9 pk!
dus is dus gewoon een imitatie van extreme sport
maar die is heelemaal niet watergekoeld dat is nitro sport
jah
ey gast ik heb net gelezen dat jij ook op spaarnwoude baan rijd en dat er een gast voor de pits op ze bek ging haha... welke mini ree je toen...'
ik ree op mini met nr 47
sry voor dit oftopic !CENCUUR!:P...maar 2 maande w8e is dat niet beetje lang
IJmuiden-mini schreef:ey gast ik heb net gelezen dat jij ook op spaarnwoude baan rijd en dat er een gast voor de pits op ze bek ging haha... welke mini ree je toen...'
Lekker sportieve opmerking
Ik ben Finn van der Kooij, ik ben nu nog te jong om te minibiken maar de bike staat al vanaf 2008 voor mij klaar, daar heeft mijn opa wel voor gezorgd.
IJmuiden-mini schreef:ey gast ik heb net gelezen dat jij ook op spaarnwoude baan rijd en dat er een gast voor de pits op ze bek ging haha... welke mini ree je toen...'
ik heb een site gevonden waar je een 49cc (en geen 39cc) kan kppen voor slechts 220€.
Het is wel te Brussel en er is een verschrikkelijk muziek op hun site
Maar zij verkopen ook parts en met pockets, het is altijd interessant.
'k heb een 'Moviestar' gekocht en ik ben echt van tevreden (daarom doe ik een beetje pub)
Er zijn zelf nu dirt bike, miljard ik was te vroek, dit lijk echt tof.
ik zal misschien ook een kopen
Wie weet hoe het er nou al eens voorstaat met de minibike's , ik had overlaats gebeld (maandag) en toen stonden ze in Shanghai in de havan, dus weet er nog iemand wat meer??
Dacht je soms dat ze die dingen met een speedboot hierheen brachten
Ik ben Finn van der Kooij, ik ben nu nog te jong om te minibiken maar de bike staat al vanaf 2008 voor mij klaar, daar heeft mijn opa wel voor gezorgd.
dat kan veel sneller hoor hooguit 4 weken hebben ze nodig om je spullen hierheen te halen...als ze eenmaal op reis gaan hierheen dan duurt het denk ik nog 2 dagen dus misschien zijn ze daar een beetje moeilijk aan het doen in de haven?¿
ik weet niet precies hoe de handel daar gaat zal wel druk zijn op dit moment?¿
turboracing, vertel is hoeveel kost dat nou om die dingen naar nederland te krijgen ( verzendkosten bedoel ik dan...) sorry ben even nieuwsgierig