ik weet het neit meer:S:S:S
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Is er iemand die misschien de fabrikant van deze bikes weet? Een site of email adres of iets dergelijks.
Ik zou graag contakt opnemen met de fabrikant. In hoeverre dat lukt met een chinees.
Niels
Edit: Er is een super irritant mannetje, die mij probeerde te verbeteren, en dat heb ik dus maar gedaan.
Edit2: En nog een fout verbetert.
Edit3: nu is mijn bericht foutloos.
Ik zou graag contakt opnemen met de fabrikant. In hoeverre dat lukt met een chinees.
Niels
Edit: Er is een super irritant mannetje, die mij probeerde te verbeteren, en dat heb ik dus maar gedaan.
Edit2: En nog een fout verbetert.
Edit3: nu is mijn bericht foutloos.
Laatst gewijzigd door TnTnelis op ma 29 aug 2005, 21:46, 5 keer totaal gewijzigd.
nitro sport
ja het is een nitro sport heb er zelf één gehaald vorige week . echt wel een snelle bike met 8 pk wel een heel lage prijs ?
Ik denk dat ik al weet, waardoor ze zo goedkoop zijn.
Het zijn imitatie chineesjes
.
Dus imitatie, van een imitatie.
VRAAG:
Hoeveel intresse is er nog voor deze bike? Ik heb nu contact met de fabrikant, bij genoeg intresse, wil ik het weleens wagen een container te bestellen. Ik beloof nog niks, maar ben er wel mee bezig.
Niels
Het zijn imitatie chineesjes

Dus imitatie, van een imitatie.
VRAAG:
Hoeveel intresse is er nog voor deze bike? Ik heb nu contact met de fabrikant, bij genoeg intresse, wil ik het weleens wagen een container te bestellen. Ik beloof nog niks, maar ben er wel mee bezig.
Niels