haha zal moeilijk gaan.hopelijk van de week even banken voor het mengsel.
blokjes zijn wat te rap, zodat je geen tijd hebt om het mengsel te meten.
hij moet gewoon net niet sputteren bovenin.
Xander.
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Hoi killierbeast het is wel jammer dat het zo af moet lopen ,maar het was een nek aan nek race tussen twee coureurs .killerbeast schreef:zal voor mij de laatste keer zijn daar en ik denk voor meer mensen.
toen het ongeluk gebeurde met marcel visser. die op een auto klapte die geparkeerd stond op langs de baan. is er iets in mij door gedrongen dat het gewoon te gevaarlijk is daar in kapelle. mij zal je daar niet meer zien racen. en mensen die nog eens hun auto op de baan laten staan op een ander circuit kunnen rekenen op een deuk van me bike
zelf heb ik een redelijke !CENSUUR! dag gehad. smorgens alles nog heel en goed liep lekker.
dus eerste manche eerste 2 ronden gingen goed maar de derde ronde ik kwam de bocht uit en het was bwoooopppp en dan pakte hij ineens weer het werd steeds erger dus maar gestopt in de 4 de ronde.
thuis erachter gekomen dat ik een lekkage bij spruitstuk had en dat 1 van me membraam kleppen 2 keer zo dun is geworden.
dus 2 manche maar gekeken.
hopelijk is marcel weer snel op de baan maar dat zal tegen vallen. werd in een ambulance afgevoerd en zag er niet zo goed uit.
WELKE KLOOT LAAT ER DAN OOK EEN AUTO LANGS DE BAAN STAAN!!!
groeten