Politie

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Minibike_limburg

Bericht door Minibike_limburg »

Kwam een beetje persoonlijk over zoals jij het schreef :?
maar goed excuses aanvaard .
TomTom76

Bericht door TomTom76 »

Wat ik bedoelde was: als je iets dierbaars verliest, wil je vaak afscheid kunnen/mogen nemen.

sja, ik zit ook vaak op nieuwnieuws.nl, en daar zijn ze iets grover als hier en ik wil nogal eens vergeten dat dit een 'serieuse' site is (meestal dus he)
Minibike_limburg

Bericht door Minibike_limburg »

TomTom76 schreef:Wat ik bedoelde was: als je iets dierbaars verliest, wil je vaak afscheid kunnen/mogen nemen.

sja, ik zit ook vaak op nieuwnieuws.nl, en daar zijn ze iets grover als hier en ik wil nogal eens vergeten dat dit een 'serieuse' site is (meestal dus he)
Mijn Opa is er niet meer daarom flipte ik op jouw commentaar.
Maar nu weer on-topic.
Graafsche RaceR

Bericht door Graafsche RaceR »

ik rij op het industrieterein in grave een grote asvalt vlakte van 750 bij 750 meter is perfect om leuk baantje te leggen er staat een hek om heen dus geen openbare weg lekker rijde

later
RMND

Bericht door RMND »

mag dat dan op industrie terrein
staan er ok winkels enzo
maare
even terzake :P
ik ben een keer achterna gezeten toen ik met pitbike aan het rijden was samen met kameraad die heeft honda 450 8)
en toen reed er zon trekker ik ging volgas over straat en die trekker ging nog geen 5 km haha
Graafsche RaceR

Bericht door Graafsche RaceR »

bij ons dar zijn er ggelukkig geen winkel allen zoon calcenter maar die merke er niks van kom een keer rijden als je in de buurt woont;)

het is in grave (noord branabnt)

mvg dylan peters
RMND

Bericht door RMND »

jaa oke
maar ik ga denk ik bij ons achter op het verlaten voetbalveld
en beetje over de weg
ik denk dat jullie allemaal hebben gehoord van Suzanne Wisman
die is vermoord op de Valtherdijk
nou daar kun je mooi racen daar ga ik ook heen is vet tof
maar dan aan andere kant niet waar zij is vermoord
maar daar is grote lange bochten enzo
greets
Farm

Bericht door Farm »

Ik heb mijn minibike nu 2 dagen (trouwens nu al weer kapot, ketting geknapt :@ ) en nog niet aangehouden. Maar als ik genoeg benzine in mn tank heb rij ik gewoon door tot een fietspaadje was de pliesie niet over heen kan. Ze zullen me toch vast niet van de weg afduwen :P
bjorntje_zelfbouw

Bericht door bjorntje_zelfbouw »

Farm schreef:Ik heb mijn minibike nu 2 dagen (trouwens nu al weer kapot, ketting geknapt :@ ) en nog niet aangehouden. Maar als ik genoeg benzine in mn tank heb rij ik gewoon door tot een fietspaadje was de pliesie niet over heen kan. Ze zullen me toch vast niet van de weg afduwen :P
niet van de weg af duwen>????????????
spoor je wel je krijgt een boete van 400 euro of meer aaan je broekzak als ze je paken dus zou het maar niwet meer doen;)(op de weg rijden) :lol:

PS: GEEN DISCUSSIE'S HIEROVER!!!!!!!(IS HET MAKELIJKST!!!! :wink:
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Leuke topics om ruzie door te krijgen

Gooi er `n slotje op
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Gesloten