Van lucht na watergekoeld
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
hoi koen
ja idd ik had dat en daarvoor moet je een hoger spruitstuk met een 4kleps membraam monteren, ik had daarbij er ook nog een snellere uitlaat gemonteerd.
het kost wel een beetje maar dan ga je ook als een kanon want ik zat +- aan de 8.5 a 9 pk
Als je dit allemaal ook nog eens watergekoeld wilt maken dan kost het bakken met geld want dan moet je verschrikkelijk veel onderdelen kopen!
groetjes remco
ja idd ik had dat en daarvoor moet je een hoger spruitstuk met een 4kleps membraam monteren, ik had daarbij er ook nog een snellere uitlaat gemonteerd.
het kost wel een beetje maar dan ga je ook als een kanon want ik zat +- aan de 8.5 a 9 pk
Als je dit allemaal ook nog eens watergekoeld wilt maken dan kost het bakken met geld want dan moet je verschrikkelijk veel onderdelen kopen!
groetjes remco
Hey,ik wou dit ook gaan doen.Ik heb dus nu een grc gp met 6,2 pk polini blok.Ik wou hem nu dus watergekoeld maken.Ik snap het nog niet helemaal
.Ik begrijp dat ik dit nodig heb : 6,2 pk watergekoelde cilinder,Radiateur,slangen,Waterpomp en een waterpotje.Ik zag ook wel eens dat de Waterpomp werd aan gedreven bij de koppeling..Hoe zou ik dat moeten oplossen..Volgens mijn berekeningen kom ik zo op de 300/320 euro uit en dan heb ik alle onderdelen..
( Sorry dat ik dit topic omhoog haal maar wou geen nieuwe openen )

( Sorry dat ik dit topic omhoog haal maar wou geen nieuwe openen )
Geen probleem dat je dit topic omhoog haalt
Ik heb mijn blok watergekoeld later maken door john ulrich ( die van die gp3 senioren b
)
Nou over die waterpomp aandrijving bij mij zit deze idd bij de koppeling en hij word via het ronddraaien van de koppeling en voortandwiel aangedreven,dus zo word je water rond gepompt door de cilinder.Voor de rest de kosten liggen voor de waterkoeling vrij hoog,maar het is gewoon veel beter voor je motor bij johe buiten tempraturen.Ik hoop je een klein beetje advies te hebben gegeven ben zelf ook nog niet een goede monteur maarja


Ik heb mijn blok watergekoeld later maken door john ulrich ( die van die gp3 senioren b

Nou over die waterpomp aandrijving bij mij zit deze idd bij de koppeling en hij word via het ronddraaien van de koppeling en voortandwiel aangedreven,dus zo word je water rond gepompt door de cilinder.Voor de rest de kosten liggen voor de waterkoeling vrij hoog,maar het is gewoon veel beter voor je motor bij johe buiten tempraturen.Ik hoop je een klein beetje advies te hebben gegeven ben zelf ook nog niet een goede monteur maarja


[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- Sleutel
- forum gebruiker
- Berichten: 1121
- Lid geworden op: di 07 sep 2004, 20:00
- Locatie: Maurik
- Contacteer:
Je zal een koppelings kom van een waterkoeler moeten hebben,Nicolaas-racing schreef:Jaa Dankje wel.Moet je dan zo`n speciale koppelings iets bestellen..?
of je laat je eigen kom afdraaien zodat de aandrijf poelie(die je dus ook moet kopen)past.
Cees
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
#72
#72