Kickstart op chinees
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Kickstart op chinees
Heej, ik ben t een beetje zat, dat trekken.....hij start wel, na een paar keer trekken, maar als ik aan kon kicken lijkt me dat egt vet
Kan dit?
ik heb een chinees imitatie sendai aikido ofzo....
DJDH
Kan dit?
ik heb een chinees imitatie sendai aikido ofzo....
DJDH
het was maar een idee...
nooit zoiets geprobeerd (weet niet eens of het kan )
leek me wel een logische oplossing.
en idd, kicken is wel leuk maar een minibike is zow klein en je moet behoorlijk kicken, je trapt zo die bike omver... niet echt handig lijkt me, verder zal het opzich best mogelijk zijn...
misschien kunnen je ipv dat 9/12 volt blokje (in combo met een lichtschakelaar ofzo) wel een elektrische aansteker gebruiken? (het zijn zomaar vage ideeën hoor...)
nooit zoiets geprobeerd (weet niet eens of het kan )
leek me wel een logische oplossing.
en idd, kicken is wel leuk maar een minibike is zow klein en je moet behoorlijk kicken, je trapt zo die bike omver... niet echt handig lijkt me, verder zal het opzich best mogelijk zijn...
misschien kunnen je ipv dat 9/12 volt blokje (in combo met een lichtschakelaar ofzo) wel een elektrische aansteker gebruiken? (het zijn zomaar vage ideeën hoor...)
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Je hoeft tog haast niet te trappen..zo`n ding heeft bijna geen compressie... dus die kickstart trap je zo naar beneden zonder probleem..w1cks schreef:kicken is wel leuk maar een minibike is zow klein en je moet behoorlijk kicken, je trapt zo die bike omver... niet echt handig lijkt me,
hoe ga je dat doen met je kappen dan ?.. beetje onhandig vind je niet ?
Dat word draai / frees en laswerk
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !