Mini GP Kwadendamme!!!!!!!!!!!!!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- steurtje
- Moderator
- Contacteer:
nou ik vond het wel grappig vandaag...!!!
veel lol gehad op me mini met bekfire...
jammer van die lange rechte stukken maar goed....
en ja de keuring was weeer goed...!!! alleen snap ik niet hoezo mijn voetsteunen te gevaarlijk waren vond ik beetje vaag... maar goed ze staken niets uit aangezien me voet er in licht en heel die voetsteunen vullen maar goed voorderest.. was het goed....!!! nouw iedereen die foto's heeft laat maar komen
veel lol gehad op me mini met bekfire...
jammer van die lange rechte stukken maar goed....
en ja de keuring was weeer goed...!!! alleen snap ik niet hoezo mijn voetsteunen te gevaarlijk waren vond ik beetje vaag... maar goed ze staken niets uit aangezien me voet er in licht en heel die voetsteunen vullen maar goed voorderest.. was het goed....!!! nouw iedereen die foto's heeft laat maar komen
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
Nou ja was weer leuke dag
Heb nog tijdje derde gereden achter Hans boot en maikel gouwe, tot dat me blokophanging los scheurde en hierdoor heb blokje scheef trok waardoor me ketting dr af liep. Stond ik helemaal stil achter aan het circuit gelukkig reed me pa op het puchje eindje achter me en die heeft terug geduwt
Heb nog tijdje derde gereden achter Hans boot en maikel gouwe, tot dat me blokophanging los scheurde en hierdoor heb blokje scheef trok waardoor me ketting dr af liep. Stond ik helemaal stil achter aan het circuit gelukkig reed me pa op het puchje eindje achter me en die heeft terug geduwt
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
- Raytje192
- forum gebruiker
- Contacteer:
ja dat was ik ja nadat de eerste manche me blok ophanging afbrak van me tai chi blokje, brak de tweede manche me uitlaat ophanging af, dacht als ie er af valt hoor ik het wel rijden
En kon ik van start gaan met me tai chi blokje
Maar ja zoals hier boven staat niet voor lang
Uiteraard kwam hij dr door
En kon ik van start gaan met me tai chi blokje
Maar ja zoals hier boven staat niet voor lang
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Hoi,
ik was buiten verwachting wat eerder klaar met het werk.
heb nog wat fietsen gekeurd.
en heb nog een filmpje gemaakt men men telefoon.. en her en der wat mensen teruggebracht die zonder benzine stonden.
maikel gouw en hans boot, haalden wel een dikke 90 km/h
maikel reed met een vertanding van 17voor, en 21 achter.....
hans boot weet ik niet.. weet wel dat ie de 2e manche een tadje groter heeft gestoken van voren, en daarmee de beker in zijn macht haalde.
Xander.
ik was buiten verwachting wat eerder klaar met het werk.
heb nog wat fietsen gekeurd.
en heb nog een filmpje gemaakt men men telefoon.. en her en der wat mensen teruggebracht die zonder benzine stonden.
maikel gouw en hans boot, haalden wel een dikke 90 km/h
maikel reed met een vertanding van 17voor, en 21 achter.....
hans boot weet ik niet.. weet wel dat ie de 2e manche een tadje groter heeft gestoken van voren, en daarmee de beker in zijn macht haalde.
Xander.