Hallo
Je moet weten of je een vastpunt hebt of een met een curve.
Vastpunt licht rond de 1,8 mm van HPI.
Met een curve ontsteking van HPI heb je ook nog verschil in afstelling met oudere typen en de 2005.
De afstelling van een HPI 2005 licht rond de 2,8 mm voorontsteking.
Maar voor info kun je op de site van HPI kijken daar staan gebruiks aanwijzingen van de div modellen
http://www.HPI.be
hpi 2003
hpi 2004
voorontsteking hpi
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ook wel eens gekeken naar andere dingen ?paul schreef:oke ik hoor van iedereen verschillende antwoorden
de een zegt als je hem te laat zet de ander zegt als je hem te vroeg zet
me blok loopt nu dus echt zwaar bagger en de zuiger klapperd gewoon in de cilinder en blok loopt hoog stationair
bougie geeft ook geen kleur aan
Zoals sproeierwerk, zuigerveer, bougie (denk aan parels=viezigheid tussen electroden)
Valse lucht ?
Maarja... of je HPI nou op 1.8 of 2.8 staat... hij zal er altijd wel redelijk op moeten lopen......
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
cilinder is nieuw ontsteking is nieuw krukas nieuw bougie nieuw en het blok is gerevizeerd spoelpoorten zijn op maat van de cilinder en er zit geen pareltje tussen me electroden valse luch heb ik ook naar gekeken alles zit goed vast en alle pakkingen zijn nieuwUntiej Mini Racing schreef:Ook wel eens gekeken naar andere dingen ?paul schreef:oke ik hoor van iedereen verschillende antwoorden
de een zegt als je hem te laat zet de ander zegt als je hem te vroeg zet
me blok loopt nu dus echt zwaar bagger en de zuiger klapperd gewoon in de cilinder en blok loopt hoog stationair
bougie geeft ook geen kleur aan
Zoals sproeierwerk, zuigerveer, bougie (denk aan parels=viezigheid tussen electroden)
Valse lucht ?
Maarja... of je HPI nou op 1.8 of 2.8 staat... hij zal er altijd wel redelijk op moeten lopen......
het is echt puur het afstellen van die hpi en de carb zou ik soms een grotere sproeier moeten proberen?