Aankoop fabrieks minibike hulp !
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
ik rij er nog goed mee af en toe moet je wat lassen en je cabra bijv schoonspuiten maar nu is me koppeling af gebroken das het ergeste tot nu toe maar garatie he, volgens mij zit die nu al op de post als ik me niet vergis of hij morgen op de post voor de rest naj lekke band scheurtje altidj eerst even oppompe dan rijden maarja er lag miss stukje glas ergens dat kan iedereen overkomen oja en de uitlaatjes zijn niet egt sterk maar met een beetje las werk kom je heel ver voor de rest rijd die als een terelier en ben de trotse eigenaar www.pocketbike4u.nl heb ik btw weg
Is dat iets ander model wat jij hebt of is het http://www.miniracers.be/Pocketbike/benzine.htm gewone gelijk de WEST die uitvoering staat me wel aan
!
Mvg,
Coone08
Nuja als dat alles is aan stukken wat je krijgt en er zit garantie op ...
Blijkbaar zijn er bij die v-racer nitro's ook veel met koppelingstukken etc ...
Moeilijke bevalling hier tbh!

Mvg,
Coone08
Nuja als dat alles is aan stukken wat je krijgt en er zit garantie op ...
Blijkbaar zijn er bij die v-racer nitro's ook veel met koppelingstukken etc ...
Moeilijke bevalling hier tbh!
Wat heb jij allemaal moeten lassen aan je kader, waar het de lasnaden die zijn losgekomen ?
Mvg,
Coone08
ps: Kbegin te twijfelen of ik niet gewoon neh stomme "goedkope" chinees pak en koppeling onmiddellijk aanpas gelijk HanK van dit forum zegt !
Alles wat vastlassen is geen probleem, kheb neh fotolasser als neef en die fixt dat wel! Pijp lassen ook geen probleem, enigste probleem is dat ik geen blijvende stukken wil!
Ik wil namelijk niet elke week op het cartcircuit stilvallen
!
Op koppeling (en membraam blijkbaar ook) na nog onderdelen die best direct aangepast worden omdat deze van minder kwaliteit zijn ?
Maarja zo blijft ge nattuurlijk bezig he !:)
Kga hier stoppen met iedereen lastig te vallen opt forum, kga der zelf wat over nadenken !
Mvg,
Coone08
ps: Kbegin te twijfelen of ik niet gewoon neh stomme "goedkope" chinees pak en koppeling onmiddellijk aanpas gelijk HanK van dit forum zegt !
Alles wat vastlassen is geen probleem, kheb neh fotolasser als neef en die fixt dat wel! Pijp lassen ook geen probleem, enigste probleem is dat ik geen blijvende stukken wil!
Ik wil namelijk niet elke week op het cartcircuit stilvallen

Op koppeling (en membraam blijkbaar ook) na nog onderdelen die best direct aangepast worden omdat deze van minder kwaliteit zijn ?
Maarja zo blijft ge nattuurlijk bezig he !:)
Kga hier stoppen met iedereen lastig te vallen opt forum, kga der zelf wat over nadenken !
hele goede chinees geen problemen alleen op het tankje na daar begon het verf af te bladeren en dus heb ik een originele dreambike tankje gekocht en dat is nou makkelijk want alle originele onderdelen passen erop en zo heb ik ook het originele koppelingsklok incl huis en 6t erop zitten.
Hij gaat behoorlijk hard en rijd heerlijk vind ik zelf.
ohja er is 1 echt probleempje dat is de koeling maar dat is makkelijk op te lossen door de cyl kop wat aan te passen voor de rest is hij top
Hij gaat behoorlijk hard en rijd heerlijk vind ik zelf.
ohja er is 1 echt probleempje dat is de koeling maar dat is makkelijk op te lossen door de cyl kop wat aan te passen voor de rest is hij top

tja als je echt iets van daar wilt hebben zou ik als ik jou was met de new zealand luchtgekoelde 2 takt mini beginnen
beetje zelfde als de tai chi
geen gerommel met koelvloeistof als beginnende biker en ziet er stukken beter uit als de andere chineesjes...
deze dus

Die chineesje die ik in bezit heb zijn lastig te vinden maar nu weer volop bij ebay te koop
beetje zelfde als de tai chi
geen gerommel met koelvloeistof als beginnende biker en ziet er stukken beter uit als de andere chineesjes...
deze dus

Die chineesje die ik in bezit heb zijn lastig te vinden maar nu weer volop bij ebay te koop