zijn er ook mensen die geen klachten hebben met een chinees
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
zijn er ook mensen die geen klachten hebben met een chinees
wie heeft er geen klachten of weinig klachten
...
Ik heb een tweedehands gekocht, alleen gare benzinekraan (maar ik als malloot koopt meteen hele nieuwe carb > Dellorto 14mm). Nu is ie perfect, nooit kuren, nooit afslaan altijd vol vermogen, nooit terug slagen. Nou ben ik benieuwd als ik 1 op 35 ga rijden, dat zou als het goed is minder roken en iets beter vermogen geven.
Owh en naar het schijnt is een powerfilter verplicht
Owh en naar het schijnt is een powerfilter verplicht
Niet echt grote problemen, achterwiel dat beetje scheef was waardoor de ketting eraf liep. Een bout die afgebroken is.
Ik rij er regelmatig mé en heb deze zo'n 3 maand. Zolang je er normaal mee omgaat valt het nog mee.
Ik ben trouwens van plan om een rocket key te steken, maar ik hoorde dat dit nogal risicovol was?
Ik rij er regelmatig mé en heb deze zo'n 3 maand. Zolang je er normaal mee omgaat valt het nog mee.
Ik ben trouwens van plan om een rocket key te steken, maar ik hoorde dat dit nogal risicovol was?
ik ben naar dit forum gekomen om o.a dingen te kunnen vragen ja, maar dat gaat lang niet altijd over een afgebroken uitlaat een opgeblaze cdi of een lekke band.
persoonlijk denk ik dat mensen graag een minibike willen en naar het kopen pas gaan informeren wat voor bike ze het beste hadden kunnen kopen....
bij mij was het ook zo dat ik pas na aankoop van me bike dit forum tegen kwam....en ja je komt altijd wel wat tegen dat je zegt: als ik dat had geweten had ik die gekocht en niet de bike die ik nu heb....
als ik nu een bike had willen aanschaffen had het ongetwijfeld die geweest in het topic van beatzkey ( goedkoop voor de kwaliteit die je krijgt, en ook heel mooi!)
je hoeft mij gerust niet te vertellen dat mensen die al 5 jaar op een bike van €2500 rijden nog nooit iets hebben gehad met hun bike...
het gaat minder snel stuk ja maar dat mag ook wel voor dat godsvermogen wat ze er voor vragen
persoonlijk denk ik dat mensen graag een minibike willen en naar het kopen pas gaan informeren wat voor bike ze het beste hadden kunnen kopen....
bij mij was het ook zo dat ik pas na aankoop van me bike dit forum tegen kwam....en ja je komt altijd wel wat tegen dat je zegt: als ik dat had geweten had ik die gekocht en niet de bike die ik nu heb....
als ik nu een bike had willen aanschaffen had het ongetwijfeld die geweest in het topic van beatzkey ( goedkoop voor de kwaliteit die je krijgt, en ook heel mooi!)
je hoeft mij gerust niet te vertellen dat mensen die al 5 jaar op een bike van €2500 rijden nog nooit iets hebben gehad met hun bike...
het gaat minder snel stuk ja maar dat mag ook wel voor dat godsvermogen wat ze er voor vragen