aankoopprijs van een imitatie als je ze met de 100 afneemt
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
aankoopprijs van een imitatie als je ze met de 100 afneemt
Heb zo is wat info ingewonnen via via,zogezegd dat ik wou gaan handelen in die dingen.
Ik zou ze dus krijgen aan 75€per stuk bij minimum afname van 100 stuks,dus ze zijn echt wel goedkoop gemaakt.
Wou dit even meedelen.
Ik zou ze dus krijgen aan 75€per stuk bij minimum afname van 100 stuks,dus ze zijn echt wel goedkoop gemaakt.
Wou dit even meedelen.
...
wanneer het doorgaat mail mij even want dan wil ik er ook wel een paar... brookhuis_1@hotmail.com
alvast bedankt!
groeten
alvast bedankt!
groeten
Hier ben ik ook mee bezig, maart het is niet dat je die bikes voor 75€ per stuk kan kopen. Dat is een fabeltje.
Je koopt een chinese bike voor 120-160€, en dan komt er nog shipping en BTW, en import kosten bij. En dan kom je al gauw richting de 220-270€ per bike.
Edit:
Oh maar die aller nieuwste imitatie chineesjes, zijn inderdaad wel goedkoop, rond de 90-100 euro de stuk, hum dat is nog meer troep als troep.
Niels
Je koopt een chinese bike voor 120-160€, en dan komt er nog shipping en BTW, en import kosten bij. En dan kom je al gauw richting de 220-270€ per bike.
Edit:
Oh maar die aller nieuwste imitatie chineesjes, zijn inderdaad wel goedkoop, rond de 90-100 euro de stuk, hum dat is nog meer troep als troep.
Niels