uitlaat berekenen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
uitlaat berekenen
wie kan mij de formules voor het berekenen van een uitlaat geven,of door verwijzen naar een eerder topic hier over.
setup is :74 giladonie
22mm pacco
momenteel proma cc
komt een hpi op.
setup is :74 giladonie
22mm pacco
momenteel proma cc
komt een hpi op.
- rossi-nr.1
- forum gebruiker
- Contacteer:
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
haha !Neluhz schreef:en je snapt erook geen hol van als je alleen formules hebt..

Klopt wel ja..
In jouw geval (mikevvl)... ga naar jan de uitlaatmaker.. en laat een uitlaatje maken... die voldoet aan de door jou gestelde eisen..
Zoals: vanaf waar wil jij de meeste kracht hebben ? en tot hoeveel toeren moet deze powerband doorlopen ?
Wil je veel kracht onderin ? of een hoop topsnelheid hebben ?
Is je cilinder getuned ? of in originele staat..
Ga naar iemand die er verstand van heeft... anders word het niet veel vrees ik
Succes !
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
heb al eens eerder een uitlaat gelast,maar daar zijn de maten van een proma overgenomen.ik dacht dat er niet zo heel veel rekenformules waren .maar iniedergeval bedankt voor de info.
heeft iemand nog een idee over het verlassen van een scooteruitlaat dan.voor power boven in het toeren bereik.(welke uitlaat hier het meest geschikt voor is)mijn setup blijft het zelfde.
heeft iemand nog een idee over het verlassen van een scooteruitlaat dan.voor power boven in het toeren bereik.(welke uitlaat hier het meest geschikt voor is)mijn setup blijft het zelfde.