Gasnaald vinden

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

Voor alle duidelijkheid, dellorto 14 heeft GEEN gasnaald maar een gasschuif en dient te worden afgesteld met de sproeiers!
Xigh

...

Bericht door Xigh »

De verlossende woorden! Heel erg bedankt :)
Zou een verkeerde sproeier (te groot want m'n bougie is verkoold) ook de reden kunnen zijn dat m'n minibike blijft hangen, zeg maar voor hij op z'n top is gaat hij haperen, dus niet meer het snelle opbouwende geluid wat normaal is maar langzamer geluid wat ook constant is en je weet gewoon dat er iets niet goed is. Het geluid is sinds ik m'n sproeier eruit gehaald heb om te kijken wat voor maat enzo het was. Ik heb hem wel in m'n broekzak gehad een tijdje, toen helemaal schoon gemaakt weer en erop gelet dat er geen vuil op zat of zo helemaal schoon was hij en toen heb ik de carb weer in elkaar gezet. Ik heb al nieuwe bougie geprobeert, maar het maakt niks uit.
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Dus je hebt dezelfde sproeier er weer ingedaan begrijp ik? Sproeier miss te groot?

Als ik een nieuwe carb neem zet ik er een butterfly op. Zit een sproeierschroef op, heb je dat !CENCUUR! met verschillende maten sproeiers ook niet meer!
Gesloten