ik heb op school met een aprilia blok van 17,4 pk een sprinter gemaakt nou geloof mij nou maar dat dat vliegt hahaha we hebben deze sprinter gewoon als richt lijn gebruikt (volgens mij het makkelijkste frame)
PS was het frame sterk genoeg..??
is natuurlijk wel een grote lengte...
en wat voor een cilinder had je eronder..??
ik heb gelezen een hebo maar niet hoeveel cc...
ik kan mischien aan een 125 cc scooter komen..
dit is natuurlijk beter...!!! haha maar ik moet nog af wachten...
tigratje schreef:PS was het frame sterk genoeg..??
is natuurlijk wel een grote lengte...
en wat voor een cilinder had je eronder..??
ik heb gelezen een hebo maar niet hoeveel cc...
ik kan mischien aan een 125 cc scooter komen..
dit is natuurlijk beter...!!! haha maar ik moet nog af wachten...
pak dan maar gewoon een 500 cc schakelblok...als de cc's toch niet uitmaken
lijkt me veel leuker om de max uit een een 50cc te halen...uit een 125 kan iedereen wel 20 pk halen
Kijk anders of je deze op Marktplaats kunt vinden: http://www.dodge.com/tomahawk/flash.html (kijk voor de grap bij de specs).
Kun je het blok eruit halen en hem dan als sprintbike gebruiken, word wel een (klein) beetje proppen in je frame.
Kortom ik sluit me aan bij de bovenstaande opmerking, het is vetter om een opgevoerd 50cc blok te hebben dan een 125cc wat eigenlijk niet zoveel voorsteld.
Beetje late reaktie, maar mocht je het bij toch bij een automaat houden, dan heb ik een nog voorbeeld voor je: kijk op dit forum bij "van alles en nog wat" >SPRINTPUCH, laat de meeste 70cc scooters met evo of mhr achter zich.