Racevliegwiel is zelfde als std
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
ik heb vandaag met veel moeite het vliegwiel eraf gekregen ( weet ook meteen waar de stroom nou word opgewekt! )
het ziet eruit als giet aluminium, volgens mij moet ik dan erg voorzichtig te werk gaan wil ik niks breken van het vliegwiel.
dremel kan ik wel bij familie halen maar welk instrumentje heb ik daarvoor nodig?
wil zo snel mogelijk aan de gang dus alle antwoorden zijn zeer welkom
danke
het ziet eruit als giet aluminium, volgens mij moet ik dan erg voorzichtig te werk gaan wil ik niks breken van het vliegwiel.
dremel kan ik wel bij familie halen maar welk instrumentje heb ik daarvoor nodig?
wil zo snel mogelijk aan de gang dus alle antwoorden zijn zeer welkom
danke
kom net terug van de indoor kart baan 3 uur aan het raggen geweest
geen verschil in koeling.
Je moet gewoon de slijpschuifje van de dremel pakken en dan wegslijpen en alles netjes afvijlen.
O ja als je voor 3/4 de koelvin heb afgeslepen kan je je gewoon breken de koelving en later even netjes terug goed vijlen .
het is een aanrader trek echt stukken beter op
geen verschil in koeling.
Je moet gewoon de slijpschuifje van de dremel pakken en dan wegslijpen en alles netjes afvijlen.
O ja als je voor 3/4 de koelvin heb afgeslepen kan je je gewoon breken de koelving en later even netjes terug goed vijlen .
het is een aanrader trek echt stukken beter op
vliegwiel
is idd best wel een verschil met optrekken.
en mijn top is veel constanter geworden (ik heb nu geen overtoeren meer)
en het fabeltje van het gaat te veel trillen en je krukas gaat ervan kapot is ook niet waar.
ik rij er nu ong 3 maanden mee rond en heb echt nog geen problemen gehad.
greetz
en mijn top is veel constanter geworden (ik heb nu geen overtoeren meer)
en het fabeltje van het gaat te veel trillen en je krukas gaat ervan kapot is ook niet waar.
ik rij er nu ong 3 maanden mee rond en heb echt nog geen problemen gehad.
greetz
snelheid is niet leuk, het is geweldig!!
heb alle schoepjes eraf gezaagd,en heb het eerst met de gewone vijl even plat gevijlt alle schoepjes...daarna met een klein veiltje alles mooi glad afgewerkt ( voor zover dat lukte )
als ik met me vinger over de plek ga waar schoepjes hebben gezeten voel ik het wel nog duidelijk dat er een schoepje heeft gezeten maar ja dat zal altijd wel zo blijven denk ik
weet iemand of je dat weg kan polijsten met een dremel?
bedankt!
als ik met me vinger over de plek ga waar schoepjes hebben gezeten voel ik het wel nog duidelijk dat er een schoepje heeft gezeten maar ja dat zal altijd wel zo blijven denk ik
weet iemand of je dat weg kan polijsten met een dremel?
bedankt!