kappen kawasaki model 2005

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

kappen kawasaki model 2005

Bericht door Gast »

op mun kap( die van het zadel) zit een scheur kan ik hier een andere voor bestellen? zoja weet iemand waar?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Heb je een Kawasaki ZX-6r ofzo? Of zo'n replica van een minibike? Als je een minibike hebt dan moet je ff op www.v-racer.nl kijken daar staan de standaard kappen en dan moet je daar zelf weer stickers enzo voor regelen en verf enzo.
Gast

Bericht door Gast »

kan je die niet gewoon polyesteren, en opnieuw spuiten?
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Re: kappen kawasaki model 2005

Bericht door üntiej#21 »

kawasike2005 schreef:op mun kap( die van het zadel) zit een scheur kan ik hier een andere voor bestellen? zoja weet iemand waar?
Een nieuwkomer met een chinees... de zoveelste

Welkom,

Boven aan het forum staat een "zoekfunctie' hier kun je zo langzamerhand alles vinden wat je zoekt over je chinese motortje..
handig voor de volgende keer... en om overbodige topics te voorkomen..
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
ganta

Re: ...

Bericht door ganta »

Xigh schreef:Heb je een Kawasaki ZX-6r ofzo? Of zo'n replica van een minibike? Als je een minibike hebt dan moet je ff op www.v-racer.nl kijken daar staan de standaard kappen en dan moet je daar zelf weer stickers enzo voor regelen en verf enzo.
het is een lucky 7 die van hem ;)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Haha, hij opende dat topic pas nadat ik al had geantwoord :wink: Haha, mooi dat ik stikjaloers ben als hij een zx-6r(r) had staan :P
Gesloten