is het ut waard?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

is het ut waard?

Bericht door Gast »

ik wil graag een 2de minibike maar niet zo'n hele dure en toen vond ik deze maar ik weet of de prijs het waard is kunnen jullie het mij vertellen?
http://minibikebrothers.nl/producten_su ... e_0017.php
Gast

Bericht door Gast »

sorry typefoutje ik weet niet of de prijs het waard is :oops:
JaMeSoN

Bericht door JaMeSoN »

kawasike2005 schreef:sorry typefoutje ik weet niet of de prijs het waard is :oops:
het is gewoon een standaard merk loos chineessie
Gast

Bericht door Gast »

Op Marktplaats staan dezelfde nieuw voor 169 euro.
Gast

Bericht door Gast »

kun je mij ff die link geven dan?
Gast

Bericht door Gast »

http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_e ... 2U%3D&df=1

Alsjeblieft. Het is alleen niet precies dezelfde zie ik nu. Hij lijkt er wel veel op.
Gast

Bericht door Gast »

Gast

Bericht door Gast »

bedankt
Senda X-treme

Bericht door Senda X-treme »

die minibike van die 1e link die je kreeg
is steviger!(zie achterbrugje)
en die heb ik natuurlijk 8)
Gast

Bericht door Gast »

En als je hem in de winkel koopt krijg je ook nog garantie wat je bij die handelaartjes niet krijgt ;)

Timmhey
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Altijd handig want volgens de pessimisten hier zul je eerst je bike twee keer moeten omruilen voor je een goede hebt.
Gast

Bericht door Gast »

Die op de eerste foto is een superminibike met standaard powerfilter en raceuitlaat er zit ook al een verstevigde ketting op 8)
Gast

Bericht door Gast »

-youri- schreef:Die op de eerste foto is een superminibike met standaard powerfilter en raceuitlaat er zit ook al een verstevigde ketting op 8)
Klopt niet helemaal wat je zegt zit wel een raceuitlaat op en powerfilter maar er zit gewoon een standaart ketting op alleen de voortandwiel is verstevigt en een extra lager is aangebracht.

Timmhey
Gast

Bericht door Gast »

Timmhey76 schreef:
-youri- schreef:Die op de eerste foto is een superminibike met standaard powerfilter en raceuitlaat er zit ook al een verstevigde ketting op 8)
Klopt niet helemaal wat je zegt zit wel een raceuitlaat op en powerfilter maar er zit gewoon een standaart ketting op alleen de voortandwiel is verstevigt en een extra lager is aangebracht.

Timmhey
hij was iedergeval iets breder en steviger als een minibike van een maat van me :wink:
Gesloten