Het frame zal net zoals de rest gemaakt worden. Alleen met een knipoog naar de orginele Blata B1. Het blok zal gemonteerd worden in een subframe. Hierop zal ook de rest van het frame komen.
Het wordt zeker weer eens tijd voor een update. Aangezien ik het druk heb op m'n werk en thuis er ook niet al te veel aan toe kom de laatste tijd. Staat er in de kerstvakantie weer een update je gepland. In het nieuwe jaar ga ik beginnen met het maken van het frame en wat voorvork onderdelen.
Aangezien m'n blokje niet echt mooi is na al die jaren ga ik hem stralen. Netzoals het blokje op pagina 1. Ik zag laatst iemand die ook de binnenkant had gestraald, wat voor invloed kan dit hebben? Of zal het vrij weinig uitmaken... Ik zit er nog over na te denken, misshien is het wat om de carter's helemaal te stralen (binnen- & buitenkant) en dan te verchromen.
Maar voordat ik iets verkl@#t wil ik het ff zeker weten.
oliefilm hecht zich beter dan beter.
als he tgepolijst/verchroomt is..dan gaat het mengsel minder snel..
Dat klopt, m'n polini blokje had ik toen in z'n geheel gestraald. Bij dit blokje straal ik de carter's los van elkaar. M'n vraag kwam naar aanleiding van dit blokje:
Zo na een tijdje afwezigheid maar weer eens een kleine update. Van de week heb ik het materiaal besteld voor het frame. Het ontwerp heb ik deels nog wat bijgeschaaft, hij was toch wat te complex.
Laatst gewijzigd door Stefan1981 op do 12 jan 2006, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.