misschien een domme vraag ik heb wel gezocht maar ik kon geen foto´s ofzo vinden......
waar moet je een rocketkey inzetten , ik ben namelijk bezig met het aanpassen van mijn vliegwiel en nu die er toch af is dacht ik eraan om een rocketkey te bestellen maar waar moet zo´n ding komen?
heeft iemand misschien nog wat foto´s ? of kan iemand het me uitleggen...
bedankt!
waar moet een rocketkey?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
hoi,
daar had ik ook al gekeken maar ik wou even zeker weten of het om dat blokje gaat dat er voor zorgt dat je vliegwiel niet gaat draaien OM je as,dus dat het gewoon mee draait met de as.
hier even een foto :

heb met rood dat blokje omcirkeld ( kan het slecht zien... ) moet dat eruit en dan de rocketkey daarin doen?
vorige keer was er iets mis met de foto's dus als ze het niet doen s.v.p even zeggen of verbeter
bedankt
daar had ik ook al gekeken maar ik wou even zeker weten of het om dat blokje gaat dat er voor zorgt dat je vliegwiel niet gaat draaien OM je as,dus dat het gewoon mee draait met de as.
hier even een foto :

heb met rood dat blokje omcirkeld ( kan het slecht zien... ) moet dat eruit en dan de rocketkey daarin doen?
vorige keer was er iets mis met de foto's dus als ze het niet doen s.v.p even zeggen of verbeter

bedankt