INFO
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Kijk zo kom je wel aan je berichten Ik zal er even wat bij vertellen. Ik heb hem toen gekocht maar ik wist er niks van, ik dacht: als het maar rijd. Dus ik erop zitten en gas vol open, zo ongeveer met m'n hoofd de grond aangetikt (ik stond meteen op en tilde automatisch het ding op). Dus ik dacht: nou helemaal top. Maar de kappen bijvoorbeeld waren beschadigd (twee scheuren in die tank-zit combi) en onderop waren de ophangingspunten afgebroken. Ik dacht naja mooi 200 euro, !CENSUUR! die kappen. Maar ze zijn in korte tijd zo sterk in prijs gedaald dat ik achteraf gezien beter een maand had kunnen wachten. Ik heb er nu een andere carburateur op 14mm Dellorto maar daar moet nog een kleinere sproeier in want ik heb een lekker verkoolde bougiemaka schreef:ooh
60 is hard zat...misschien zeg je nu, doe mij maar 80 maar koop nou maar degene die je mooi vind 60 is om te beginnen erg leuk
tunen kan altijd nog
mijne ging iets van 55 ruim maar heb er nu powerfilter op en zelfgemaakt race vliegwiel, en me vliegwielspietje moet ook nog komen ... als dat erop zit verwacht ik dat hij wel 3km harder zal gaan dat HOOP ik tenminste van harte
tunen kan altijd nog
mijne ging iets van 55 ruim maar heb er nu powerfilter op en zelfgemaakt race vliegwiel, en me vliegwielspietje moet ook nog komen ... als dat erop zit verwacht ik dat hij wel 3km harder zal gaan dat HOOP ik tenminste van harte
Laatst gewijzigd door Gast op do 22 sep 2005, 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
...
Naja plat, het kan platter, m'n voeten en steppies komen inmiddels wel op de grond maar zo scheef hangen is nog lang niet zo gecontroleerd als de echte rijders hier. Maar ik oefen voor m'n motor Heb ik al wat gevoel ervoor (hoop ik).
Maar het gaat er gewoon om dat je er lol in hebt en dat kan met 50 ook al Ik rij in het weekend vaak met Doede (ook bekende van het forum) en zijn minibike gaat een stuk harder Maar toch hebben we lol
Maar het gaat er gewoon om dat je er lol in hebt en dat kan met 50 ook al Ik rij in het weekend vaak met Doede (ook bekende van het forum) en zijn minibike gaat een stuk harder Maar toch hebben we lol
Kun jij dat vliegwiel ombouwen? Want dan wou ik misschien vragen of je dat ook bij mij kunt doen (tegen vergoeding).mokador schreef:60 is hard zat...misschien zeg je nu, doe mij maar 80 maar koop nou maar degene die je mooi vind 60 is om te beginnen erg leuk
tunen kan altijd nog