of heb je die foto's van je projekt van google afgevist?en moet je het nog namaken...

Tot in Texel dan maar weer wim!
Gr Ferdi
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Gihi..Wim schreef:basjee schreef:zooi?
doe het maar eens na!
LOL
heb je 't frame van Ferdi wel 's gezien....doe dat ook maar 's na....
Groetjes
Wim
steurtje schreef:Zou ik mogen vragen wat voor lagers jij voor je krukas gebruikt..?![]()
Ik heb zelf nu C3 lagers gekocht ze zijden dat ik die maar eens moest proberen en rustig testen en zow goed controleren of het goed gaat..!!!
ik hoop dat die het uit houden maar zullen veel lagertjes vervangen moeten worden denk ik.. maar goed dan zullen we zien.!!
Trekt hij ook goed op..? want aan alleen 90km/h heb je niet zo veel he..![]()
en meschien een filmje? zouw leuk zijn..Ben benieuwd!!..
Veel succes verder nog...!! owja.. meschien een idee om een lager toerige uitlaat te nemen ofzow..? ik weet niet wat voor je nu hebt.. meschien laten berekennen ofzow..?
Zomaar iedee..
ok bedankt..Wim schreef:steurtje schreef:Zou ik mogen vragen wat voor lagers jij voor je krukas gebruikt..?![]()
Ik heb zelf nu C3 lagers gekocht ze zijden dat ik die maar eens moest proberen en rustig testen en zow goed controleren of het goed gaat..!!!
ik hoop dat die het uit houden maar zullen veel lagertjes vervangen moeten worden denk ik.. maar goed dan zullen we zien.!!
Trekt hij ook goed op..? want aan alleen 90km/h heb je niet zo veel he..![]()
en meschien een filmje? zouw leuk zijn..Ben benieuwd!!..
Veel succes verder nog...!! owja.. meschien een idee om een lager toerige uitlaat te nemen ofzow..? ik weet niet wat voor je nu hebt.. meschien laten berekennen ofzow..?
Zomaar iedee..
pfew....hoop vragen...
lagers....C3
optrekken.....mwoah.....'k moet voorover zitten, anders gaat ie achterover, was wel ff schrikken de 1e keer
filmpje....kan....'k heb vorige week een minidigi-cam gekocht, moet nog ff proberen...
uitlaat: is een doppler-uitlaat voor een peugeot 103, presteerd erg goed,
behoorlijke powerband, maar, nog niet op een testbank geweest.
okiedokie?
Groetjes
Wim