pasini-ernie schreef:Aangezien hij 13 word zou ik voor een midi gaan, omdat hij vanaf 14 (meen ik) in de senioren moet gaan rijden.
Gr,
Oke, ik klikte idd in het begin al op die link met die maten (mini, midi en maxi) maar die link werkt niet .. Ik ga iig ff opzoek op het welke bike`s dan precies midi zijn.. Bedankt voor de tip iig..
blata replica mag je trouwens wel aan races mee doen of het verstandig is is de volgende vraag.....
en bel bert deroue eens op, hij heeft momenteel heel erg veel blata's staan zowel 14jr/r/wr/wrs en een 15wrs
qua midi heeft hij ook nog een paar b1's staan en wat andere merken zoals grc...
mag je ook met midis wedstrijden rijden die zijn aardig groot als ik me niet vergist.. want met sommige midis heb je wegtoelating ofd zijn deze minder groot?
gr,
jell3456 schreef:mag je ook met midis wedstrijden rijden die zijn aardig groot als ik me niet vergist.. want met sommige midis heb je wegtoelating ofd zijn deze minder groot?
gr,
Mini:
Mini word voornamelijk gebuikt bij de junioren.
Midi:
Midi word mee gereden bij de senioren.
Mini & midi horen bij de 'pocketbikes' en zijn buiten NK ook recreatief te gebruiken.. We noemen deze bikes ook wel 'fabrieks bikes'.
De 'midi' waar jij het over hebt zijn geen 'pocketbikes'.
minipower schreef:blata replica mag je trouwens wel aan races mee doen of het verstandig is is de volgende vraag.....
en bel bert deroue eens op, hij heeft momenteel heel erg veel blata's staan zowel 14jr/r/wr/wrs en een 15wrs
qua midi heeft hij ook nog een paar b1's staan en wat andere merken zoals grc...
Was dit in het NMC ook zo!
Ik denk dat minipowaaah het verward met het bk.
Daar had je een speciale china klasse waarin dus wel chineesjes (half fabrieks) mee mochten rijden.
minibikerheerhugowaard schreef:NMC mocht je OOIT (praat dan over 6 a 7 jaar terug) Met een stevig verbouwde 911 rep meedoen. Maar je moest zoveel veranderen dat het weinig zin had.
er heeft zelfs een sendai taichi aan het nmc deelgenomen.
DM 2fast4you
NK 2010, Open 4takt 1ste.
NK 2011, Senioren+ 1ste.