Samenvatting over chinese minibikes

Meest gestelde vragen, chinese minibikes.

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Bram_Snoek
forum gebruiker

Bericht door Bram_Snoek »

jurre46 schreef:
Bram_Snoek schreef:
SuperBike schreef:Afbeelding

Ik ben mij nog op zoek naar een Chineese bike, en als ik mij niet vergis is dit de V-Racer Extreme, is dit niet een van de betere Chineese bike's

graag een advies van een deskundige :wink:
ja dit is wel een van de betere chinezen hij heeft namenlijk een erg sterk frame.
En weer een stuk duurder :wink: :roll:
maar je krijgt zeker waar voor je geld ik heb er ook een en ik moet zeggen dat hij perfect remt enz :D

greetz Bram
blata b1 replica :D
17.5mm carb
cilinder helemaal aangepast
en nog veel meer :P
Carlos Keutel
forum gebruiker

Bericht door Carlos Keutel »

Phooeee dat werd tijd. Eindelijk luisteren ze erna. Duizende keren is er gezegt: Is dit een goede minibike, en duizende keren beantwoord: Net goed genoeg om je hond erme uit te laten, of: Mischien als je je oma wil bijhouden met haar rolator. Maar eindelijk! De sticky is er!!! Yes ;)
Jah zo is het.
Gast

sterke ketting

Bericht door Gast »

weetje ook waar ik een goede sterke ketting kan kope want heb nu een originele erop ligge ma das egt nix????? iedere keer hande zwart :wink:
de winter
forum gebruiker
Contacteer:

Re: sterke ketting

Bericht door de winter »

keviin schreef:weetje ook waar ik een goede sterke ketting kan kope want heb nu een originele erop ligge ma das egt nix????? iedere keer hande zwart :wink:
Moet je keer spannen :wink:
Yamaha

Bericht door Yamaha »

.... ik heb uit een aantal topic's kunnne halen dat na het inrijden van de chinees het beste is om 1op30/40 te rijden ......

mijn vraag is nu , als ik een verhouding van 1op30 wil (wat mij hier aangeraden word) hoveel is dat dan op de standart mengbeker die je erbij krijgt .... die kerel dealer zij .... Btw die fles is 600cc , naja hij zij gooi hem tot 500cc vol met euro 95 en de laaste 100cc ( van de 500cc naar 600cc) moet je met 2takt oli gooien .... maar dat is dan tog niet 1 op30 als je het ff uitrekent , dus kan iemand mij miss vertellen tot waar ik benzine moet gooien in een mengfles van 600 cc om een verhouding van 1op30 te krijgen ?

BVD
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Lees het begin maar eventjes..daar staat het in bij het hoofdstuk "mengsmeringen"
Yamaha

Bericht door Yamaha »

Nicolaas-racing schreef:Lees het begin maar eventjes..daar staat het in bij het hoofdstuk "mengsmeringen"
Gast .... nogmaals had ik al gelezen ... als ik het snapte vroeg ik het tog ook niet .......

op 1 liter benzine 0.029 Liter 2T Olie

ja gefeli

dus is dar 1 liter benzine en dan 29 aflezen van die wazige / soort milimeters ?
Marvin15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Marvin15 »

Tja, als je 1:30 wilt rijden dan moet je die wazige milliliters zien te bekijken...
Ik rijd 1:40 met de scooter, dan is de verhouding dus 1L=0.25ML. Dus als ik 4L tank, moet er precies 100CC in, simpel..
Beter tank jij ook 4 liter, en dan gooi je er 100CC + 1 of 2 dopjes olie in.
Yamaha

Bericht door Yamaha »

Marvin15 schreef:Tja, als je 1:30 wilt rijden dan moet je die wazige milliliters zien te bekijken...
Ik rijd 1:40 met de scooter, dan is de verhouding dus 1L=0.25ML. Dus als ik 4L tank, moet er precies 100CC in, simpel..
Beter tank jij ook 4 liter, en dan gooi je er 100CC + 1 of 2 dopjes olie in.
k tank zelfs 5 liter ........... in een jerry can ....... maar helaas dat je in die ************ mengbeker maar 600cc in 1x kan doen en in de ank kan ook maar 2.4 ... (volgens de dealer)
Yamaha

Bericht door Yamaha »

Xigh is best wel triest persoon .... ik stel een vraag na 4 dagen nog geen antwoord hij is wel online en kijkt niet eens in zijn topic ....
en als ik dan na 4 dagen geen antwoord krijg verw8 je tog dat mensen een eigentopic openen omdat ze in DIT topic geen antwoord krijgen en als je dan een topic hebt geopent komt koning Xigh weer blije doen van '''
ik word zo shagie van mensen die zomaar een topic openen enzz'' en dan zegt ie stel je vragen in de deze topic ... (waarbij je nooit antwoord krijgt)
dus Xigh volgende x niet huilen als mensen een topic openen niet iedereeen weet zo veel als jij ....
btw dit forum is er ook om vragen te stellen als het niet verkeerd heb gezien .... dus STFU voortaan als mensen een topic openen .
mini-biker15
forum gebruiker

Bericht door mini-biker15 »

Yamaha schreef:Xigh is best wel triest persoon .... ik stel een vraag na 4 dagen nog geen antwoord hij is wel online en kijkt niet eens in zijn topic ....
en als ik dan na 4 dagen geen antwoord krijg verw8 je tog dat mensen een eigentopic openen omdat ze in DIT topic geen antwoord krijgen en als je dan een topic hebt geopent komt koning Xigh weer blije doen van '''
ik word zo shagie van mensen die zomaar een topic openen enzz'' en dan zegt ie stel je vragen in de deze topic ... (waarbij je nooit antwoord krijgt)
dus Xigh volgende x niet huilen als mensen een topic openen niet iedereeen weet zo veel als jij ....
btw dit forum is er ook om vragen te stellen als het niet verkeerd heb gezien .... dus STFU voortaan als mensen een topic openen .
hoho doe eens rustig aan.

Xigh kan dit topic tog ook over het hoofd hebben gezien he of ff een keer niet in gekeken.
En nogmaals geduld is een schone zaak...(en er bestaad een "zoekfunctie "he :wink: )
suc6 met het vinden van je antwoord
wilt weer een minibike :P
Niek

Bericht door Niek »

En dan een tweede punt, je hebt 9 berichten geplaatst en zit 4 dagen op het forum, Xigh zit al lang op het forum en heeft vast wel een reden. Lees dan even de regels door. en ga niet gelijk mensen af zitten kraken omdat het misschien niet gezien hebben of evt het antwoord NIET weten.

Maargoed

BACK ON-TOPIC!
Yamaha

Bericht door Yamaha »

Niek schreef:En dan een tweede punt, je hebt 9 berichten geplaatst en zit 4 dagen op het forum, Xigh zit al lang op het forum en heeft vast wel een reden. Lees dan even de regels door. en ga niet gelijk mensen af zitten kraken omdat het misschien niet gezien hebben of evt het antwoord NIET weten.

Maargoed

BACK ON-TOPIC!
Hij is juist degene die mensen loopt af te kraken etc... als mensen een topic openen komt hij meteen sjaggie doen en bij de hand te doen en dan verwijst hij je naar dit topic ...... de mogelijkheid '' open een nieuwe topic '' zit niet voor niks in het script ....
Yamaha

Bericht door Yamaha »

mja einde met deze geouh0er ... back ontopic...
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

mischien weet xigh het antwoord ook wel niet.. :roll: waarom zou je dan een onnodig antwoord posten :?: beetje vaag hoe je hem gelijk zo beschuldigd..
maar ja..idd back on toppic :wink:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gesloten