welke zou ik kopen?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

welke zou ik kopen?

Bericht door Gast »

ik zit een beetje te twijfelen... ik ga een nieuwe minibike kopen. nu heb ik een aanbod gekregen van een blata 2.5 lucky strike 3.6pk voor E 350 2e hands.. maar ik wil ook wel een v-racer V-racer Extreme met 4.2 pk. die is nieuw voor E 350

maar ik hoor verschillende berichten over die v-racers?

jullie mening graag.
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Als de Blata een echte blata is, dan zal dat veel betere kwaliteit zijn, en aan zijn PK's echt komen, die chinees zal nooit zijn opgegeven PK's halen, en veel maar dan ook veel slechtere kwaliteit zijn.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

jah okee dat is wel zo ma jah die blata is 2e hands dus je weet eigenlijk ook niet wat je daarvan moet verwachten.. toch? wie weet wat daar allemaal mee is gedaan.. het is wel een echte blata.. heb hem al gezien.
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Klopt, maar stel dat de Blata koppeling voor de helft is afgesleten. Dan houd hij het nog steeds dubbel zo lang uit als de nieuwe koppeling van die chinees.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

dus jij zou mij echt die blata aanbevelen.. ik wil namelijk ook aant tunen gaan en dan lijkt me die blata beter.. degelijker spul lijkt me
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Ja ik zou voor de blata gaan, tuurlijk hij moet wel een beetje netjes behandeld zijn. Maar een blata kan meer als een chinees hebben.

Niels
Gast

Bericht door Gast »

kijk dit is ie.. andere mening of toch gewoon de blata?

http://fotos.marktplaats.nl/fotos/motor ... bikes/1165
TnTnelis
forum gebruiker

Bericht door TnTnelis »

Dode link.

Niels
ganta

Bericht door ganta »

yup ik zou ook voor de blata gaan.. als ik het geld had tenminste ;)
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Ik sluit mij aan bij de voorgangers, bij Blata heb je gegarandeerde kwaliteit, en als je hem toch gaat tunen maken dingen als die koppeling niet veel uit, die vervang je waarschijnlijk toch.
Gesloten