Racemembraam
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Racemembraam
Ik wil een racemembraam gaan bestellen maar ik kon met de zoekfunctie geen (duidelijk) antwoord vinden waar het racemembraam moet en hoe je hem moet vastmaken...
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Je bedoelt toch zo'n membraamplaatje
deze:
Als je nou je luchtfilter eraf schroeft, en daarna je carburateur, en daarna je spruitstuk komt er een soort piramidetje uitvallen (het membraamklep)...
wat er ongeveer zo uit ziet:
Dit is alleen een membraamklep van een kart geloof ik.
Op die van een minibike zitten 2 hele kleine schroefies, als je die 2 nou los haalt dan zie je vanzelf je oude membraam zitten (zilverkleurig)
die moet je dus vervangen door eentje van ada racing. Ik heb die er bij mij ook op zitten en het scheelt toch wel een hoop hoor! Die van mij ging toch zo'n 3 km/u harder schat ik.
Groetjes, Ricky
deze:

Als je nou je luchtfilter eraf schroeft, en daarna je carburateur, en daarna je spruitstuk komt er een soort piramidetje uitvallen (het membraamklep)...
wat er ongeveer zo uit ziet:
Dit is alleen een membraamklep van een kart geloof ik.
Op die van een minibike zitten 2 hele kleine schroefies, als je die 2 nou los haalt dan zie je vanzelf je oude membraam zitten (zilverkleurig)
die moet je dus vervangen door eentje van ada racing. Ik heb die er bij mij ook op zitten en het scheelt toch wel een hoop hoor! Die van mij ging toch zo'n 3 km/u harder schat ik.
Groetjes, Ricky
Laatst gewijzigd door Gast op zo 25 sep 2005, 17:16, 1 keer totaal gewijzigd.