Misschien hebben jullie al 1000 van deze topics gehad, maar ik ben hier nieuw en had eigenlijk een vraagje
Ik ben 14 jaar -en moet dus nog 2 jaar wachten voor een (cross)brommer- en ik kan op marktplaats een mini-bike kopen bij iemand die 5 kilometer van mij af woont
Alleen mijn ouders zijn er op tegen, en ik wil het heel heel graag.
Maar je mag ook niet op de openbare weg , dus waar wel??
En wie heeft een paar redenen om mij en mijn ouders over te halen om toch een mini bike te kopen
probleem 2: tja gewoon overhalen.. en gebeuren heel weinig ongelukken als je gewoon normaal rijd.. en als je vlat is de kant klein dat er iets ernstigs gebeurt.
probleem 1/3: een fietskar kun je ver mee komen zelf een maken of gewoon een kopen.
probleem 4: onderhoud valt mee.. voor het rijden even alle schroeven controleren/kijken of alles vast zit. mischien af en toe een grote beurt helemaal uit elkaar halen.
Probleem 5: zoek een baantje krantenwijk of klusjes in huis(schoonmaken ofzo )
Jup Ganta heeft gelijk.
En over dat onderhoud: De meesten hier zijn nieuw met motoren als ze een minibike kopen, ik zelf ook. Maar met de hulp van het forum valt het allemaal erg mee, zorg in ieder geval dat je foto's kunt posten en dan ben je voorzien van alle benodigdheden om genoeg hulp te krijgen.
ganta schreef:probleem 2: tja gewoon overhalen.. en gebeuren heel weinig ongelukken als je gewoon normaal rijd.. en als je vlat is de kant klein dat er iets ernstigs gebeurt.
probleem 1/3: een fietskar kun je ver mee komen zelf een maken of gewoon een kopen.
probleem 4: onderhoud valt mee.. voor het rijden even alle schroeven controleren/kijken of alles vast zit. mischien af en toe een grote beurt helemaal uit elkaar halen.
Probleem 5: zoek een baantje krantenwijk of klusjes in huis(schoonmaken ofzo )
suc 6
Ok, bedankt
Maar eeeehm, probleem 5 is er niet zei ik , ik heb het geld
Dus ik ga weer even verder proberen
Oke dit gaat lullig klinken: Hij is niet meer dan 120 waard (tis geen volle kuip). Voor een nieuwe betaal je bijna nog minder. Als je even zoekt kun je een nieuwe voor 140 ofzo krijgen.