vraagje (beginner)

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Xigh

...

Bericht door Xigh »

Hangt af van je defenitie van goed. Hij is leuk om beetje mee te rijden en dat soort dingen maar hij gaat niet harder dan 55/60. Je moet er vanuit gaan dat je nog wel 100 euro aan vervangings onderdelen erin moet steken (niet nu maar na een paar maanden ofz). Dus je zult wel wat moeten knutselen en afstellen voor hij echt gewoon goed gaat. Hij zal geen races winnen.
Niek

Bericht door Niek »

Koop dan gelijk die 2de voor 20 euro meer heb je er lampjes bij :lol:

(vet happy :roll: )
Gast

Re: ...

Bericht door Gast »

Niek schreef:Koop dan gelijk die 2de voor 20 euro meer heb je er lampjes bij :lol:

(vet happy :roll: )
en 5 kmph sneller :D
Xigh schreef:Hangt af van je defenitie van goed. Hij is leuk om beetje mee te rijden en dat soort dingen maar hij gaat niet harder dan 55/60. Je moet er vanuit gaan dat je nog wel 100 euro aan vervangings onderdelen erin moet steken (niet nu maar na een paar maanden ofz). Dus je zult wel wat moeten knutselen en afstellen voor hij echt gewoon goed gaat. Hij zal geen races winnen.
Ik vind dat snel genoeg om mee te beginnen hoor :)
Maar is dat sleutelen moelijk, of word er een beschrijving bij gegeven :)
(kben nog maar 14 :P )
En wanneer weet je bijv. dat er iets moet worden vervangen, en hoe weet je dan "wat" er moet worden vervangen :)
En kan ik die minibike met andere onderdelen bijv. 80 laten gaan?
Xigh

Re: ...

Bericht door Xigh »

Kevin_vs schreef:
Xigh schreef:Hangt af van je defenitie van goed. Hij is leuk om beetje mee te rijden en dat soort dingen maar hij gaat niet harder dan 55/60. Je moet er vanuit gaan dat je nog wel 100 euro aan vervangings onderdelen erin moet steken (niet nu maar na een paar maanden ofz). Dus je zult wel wat moeten knutselen en afstellen voor hij echt gewoon goed gaat. Hij zal geen races winnen.
Ik vind dat snel genoeg om mee te beginnen hoor :)
Maar is dat sleutelen moelijk, of word er een beschrijving bij gegeven :)
(kben nog maar 14 :P )
En wanneer weet je bijv. dat er iets moet worden vervangen, en hoe weet je dan "wat" er moet worden vervangen :)
En kan ik die minibike met andere onderdelen bijv. 80 laten gaan?
Ik weet er ook niet veel vanaf hoor, ik sta nog steeds vol verwondering te kijken naar die 430 posts die ik gemaakt heb. Ik heb veel dingen hier vandaan. Er word geen beschrijving bijgegegeven maar je kunt altijd hier vragen en als je een camera hebt om wat foto's te posten is er eigenlijk geen enkel probleem wat niet opgelost kan worden.
De dingen die vervangen worden merk je vaak doordat bijvoorbeeld dingen niet meer goed werken, zoals een koppeling die nauwelijks aangrijpt dat merk je in trekkracht enzo.
Met andere onderdelen is het goed mogelijk om hem 80+ te laten gaan, maar dat kost wel erg veel, ga maar gerust uit van nog een keer de prijs van een mini.
Gast

Bericht door Gast »

op die bike van die site komt ook weer 25 euries verzendkosten bij, dus ik denk nog een beetje na :P

Maar ik het niet gevaarlijk ofzo, zo'n bike -die ik misschien ga kopen op mp- zonder kap. de hitte ofzo... :roll:

Kevin.
Gast

Bericht door Gast »

En klopt het dat een minibike erg trilt?

Of word ik opgelicht? :P
Gesloten