elektrische start !!!!
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
elektrische start !!!!
hoi
ik wou vragen hoe ik een elektrische start kan maken op mijn bike
heb zelf een aikido
ik had dat bij een jonge gezein waar ik tegen heb geracen
iemand die me kan helpen want het zou egt vet zijn als je het zelf kan maken alvast bedankt
ik wou vragen hoe ik een elektrische start kan maken op mijn bike
heb zelf een aikido
ik had dat bij een jonge gezein waar ik tegen heb geracen
iemand die me kan helpen want het zou egt vet zijn als je het zelf kan maken alvast bedankt
Re: ...
je moet dit: ELEKTRISCHE start !! ( je was de C vergeten ) probeer anders:kerimini schreef:kan niet vindenXigh schreef:Zoekfunctie gebruiken.
En speciaal voor jou omdat jij de zoveelste bent die niet weet hoe dat moet: Geef ik je geen link.
komen andere dingen te voorschijn
ik heb er letterlijk elektrishe start neergezet
electrische start
- steef1
- forum gebruiker
precies das veel beter als een trekstarter en een electrische die het maar de helft van de tijd doet.Ricky_ schreef:Daarvoor moet je toch ook een accu monteren? Een vriend van me had zo'n chopper bike en die had elektrische start en toeter en lampen enzo.
Maar daar zat dus ook een accu op
Ik zou heel graag een kickstarter willen...
extra gewicht en er kan nog meer kapot gaan als je weer is een keer onderuit gaat. je hebt niet perse een accu nodig je kan ook zorgen dat je een accu bij hebt en dan 2 stekkertjes in je startmotor steken en rijden maar.
ik zou het niet aanraden ( aan jonge gezonde mensen ) alleen oude opa's maar die heb ik er eigenlijk nog niet op zien zitten
grt.
ik zou het niet aanraden ( aan jonge gezonde mensen ) alleen oude opa's maar die heb ik er eigenlijk nog niet op zien zitten
grt.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493