Project 1 Hebo bike UPDATES pag.25 (30-03-2006)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- pietjuh
- forum gebruiker
- Contacteer:
owjahMidnight schreef:zijn 9 euro...valt wel mee toch... www.easyparts.nl

ga maar verder in een eigen topic is wel wat beter

greets pieter
2e plaats NK Sen. Open 50 2011
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008
HK racekoppelingen!
2e Plaats NK Sen. Open 40 2010
2e plaats NK Sen. Open 40 2009
3e Plaats NK Sen. Open 40 2008
HK racekoppelingen!
Geen probleem jongens! Maar netjes dat jullie het zelf oplossen..
Heb het aansluitpunt van de uitlaat maar eens gedicht, want dit sluit natuurlijk helemaal niet goed af, waardoor een groot deel van het onverbrande mengsel daar eruit komt. Heb hier openhaarden kit voor gebruikt. Deze kit geeft een keiharde naad, zet niet uit en krimpt niet en is hittebestendig tot 1250 graden, eens kijken hoe dit houdt..
Hieronder het resultaat. Heb er ook nog een slangenklem omheen gedaan zodat het nog beter afsluit..

Heb het aansluitpunt van de uitlaat maar eens gedicht, want dit sluit natuurlijk helemaal niet goed af, waardoor een groot deel van het onverbrande mengsel daar eruit komt. Heb hier openhaarden kit voor gebruikt. Deze kit geeft een keiharde naad, zet niet uit en krimpt niet en is hittebestendig tot 1250 graden, eens kijken hoe dit houdt..
Hieronder het resultaat. Heb er ook nog een slangenklem omheen gedaan zodat het nog beter afsluit..

kan me wel voorstellem maar ik rij toch alleen zo hard op het rechte stuk
maar op het moment zit de hebo er niet meer onder nu Technigas omdat die met de hebo te veel verbruikte
maargoed met de technigas looptie ongeveer 85 daar kan ik me ook nog wel mee redden.
alleen met meetings gaat nu de hebo eronder

maar op het moment zit de hebo er niet meer onder nu Technigas omdat die met de hebo te veel verbruikte

maargoed met de technigas looptie ongeveer 85 daar kan ik me ook nog wel mee redden.
alleen met meetings gaat nu de hebo eronder