omg wat heb je dit netjes gedaan zeg , vind het vooral leuk als je eerst kijkt waar het mee begonnen is "kansloos chineesje" kijk eens hoeveel 'kans' die nu heeft haha egt Fcking mooi gast
omg wat heb je dit netjes gedaan zeg , vind het vooral leuk als je eerst kijkt waar het mee begonnen is "kansloos chineesje" kijk eens hoeveel 'kans' die nu heeft haha egt Fcking mooi gast
Let op je taal gebruik a.u.b.
'hij is echt HEEL mooi'
tevreden?
ik wel..
gewoon ff rekening houden met de rest..
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
Ok dan.. velgen zijn beide geel, zie het resultaat..
doede46 schreef:
Valeray schreef:Als ik hem een keer tegenkom tijdens het rijden,val ik spontaan van mn bike af
Gr,
moet je niet doen, zonde van je bike..
ik zou gewoon 2 gele velgen met een zwart randje erover heen..en dan zo dun dat je nog wel een klein streepje geel ziet aan het buitenste deel van de velg!, niet dat het zegmaar een extra dikke zwarte Band lijkt!
MvG DoeDe
Weet niet of ik ook nog zwarte biezen erop maak.. Vind het zo wel mooi!!
Gr
AE
Laatst gewijzigd door AngelEyes op do 23 mar 2006, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja ik vind dit ook erg leuk zo! als ik jou was gewoon zo laten! niet meer je voorvelg zwart.
gr
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
zwarte randje hoefd niet eens..dit is echt super zo!
duidelijk de mooiste chinees!
MvG DoeDe
I’d like to smell burned rubber in the morning!!