audifreakzeeland schreef:dit is een geslaagde actie ,dit is zekers een van de mooiste chinezen .
enen loopt hij ook een beetje
Gr Richard
Ik vind het lekker lopen, trekt goed.. en komt lekker op gang. Wel rammelt er iets bij de koppeling, kop.huis is het niet, kopeling zelf zit muurvast, krukas ook. Denk dat het de veren zijn die trillen..
AE
Laatst gewijzigd door AngelEyes op vr 24 mar 2006, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
manustijl schreef:met wat voor spuitbus heb je dit gespoten ? en heb je het zelf gespoten ?
* ff offtpic *, is dat onderschrift plaatje van jou niet van angeleyes, zoja dat heeft hij volgens mij gemaakt. dus zou je het denk beter eerst ff kunne vragen. Ik zet toch ook niet jou bike bij mijn avatar.
( even om verwaring te voorkomen)
@ angeleyes
Het is echt een VETTE bike, die gele velgen staan zekers goed.
Echt de mooiste chinees
manustijl schreef:met wat voor spuitbus heb je dit gespoten ? en heb je het zelf gespoten ?
* ff offtpic *, is dat onderschrift plaatje van jou niet van angeleyes, zoja dat heeft hij volgens mij gemaakt. dus zou je het denk beter eerst ff kunne vragen. Ik zet toch ook niet jou bike bij mijn avatar.
( even om verwaring te voorkomen)
@ angeleyes
Het is echt een VETTE bike, die gele velgen staan zekers goed.
Echt de mooiste chinees
10+
Is idd mijn avatar (zelf gemaakt). Heb Manustijl al een pb'tje gestuurd! Wordt een beetje onoverzichtelijk zo!!
nou jong je hebt jezelf weer eens overtroffen.
misschien is het een ideetje om je randjes te polijsten ik heb dat ook gedaan.
is wel een priemelwerkje maar geeft wel een mooi resultaat.
maar echt waar ik hoop echt dat als mijn ride achter een paar dagen klaar is dat ik ook zulke reactie`s krijg echt waar wat een topbike.
ben nu zelf ook weer bezig nu ik weer in Topvorm ben hahaha. groeten Ronnie....
Marvin15 schreef:Hoe wil je de ontsteking gaan afstellen?
Dit doe je door de afstand van je ontsteking (bobine) ten opzichte van het vliegwiel te vergroten of te verkleinen. 0.30mm/0.35mm moet dit zijn!
Dan moetje wel heel nauwkeurig te werk gaan, maar.. is dit bij JOU nooit afgesteld? of moetje het opnieuw doen door je killswitch... Ik denk dat ik dit binnenkort ook maar eens ga checkuh want ik heb heb nog nooit bekenen
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Marvin15 schreef:Hoe wil je de ontsteking gaan afstellen?
Dit doe je door de afstand van je ontsteking (bobine) ten opzichte van het vliegwiel te vergroten of te verkleinen. 0.30mm/0.35mm moet dit zijn!
Dan moetje wel heel nauwkeurig te werk gaan, maar.. is dit bij JOU nooit afgesteld? of moetje het opnieuw doen door je killswitch... Ik denk dat ik dit binnenkort ook maar eens ga checkuh want ik heb heb nog nooit bekenen
Ik heb de ontsteking zelf nooit afgesteld. Bobine altijd op verste punt van het vliegwiel vastgezet. Heeft altijd goed gelopen, maar wil nu ff beter afstellen.. Het kan voorkomen dat als de bobine te ver van het vliegwiel staat de motor uit kan vallen!