mjah gewoon optillen om in de trein / tram te komen, en dan gewoon neerzetten en er op zitten gaat prima.
wel jammer dat ik van mevrouw de conductrice niet verder mocht reizen met die bike bij me... gelukkig was de eerstvolgende halte de halte waar ik er uit moest
Bloody schreef:mjah gewoon optillen om in de trein / tram te komen, en dan gewoon neerzetten en er op zitten gaat prima.
wel jammer dat ik van mevrouw de conductrice niet verder mocht reizen met die bike bij me... gelukkig was de eerstvolgende halte de halte waar ik er uit moest
Bloody schreef:mjah gewoon optillen om in de trein / tram te komen, en dan gewoon neerzetten en er op zitten gaat prima.
Met welke reden mocht je niet verder reizen?
Mogen geen gemotoriseerde voertuigen in het openbaar vervoer!
Met welke reden mocht je niet verder reizen?
Mogen geen gemotoriseerde voertuigen in het openbaar vervoer!
Ik werd er ook uit gekicked, alleen met de reden dat er geen brandbare gevaarlijke vloeistoffen vervoerd mochten worden.
Dus heb um gewoon ff leeg laten lopen