En by the way: ik heb me in Blokker een kilometertellertje gekocht voor de prijs van 9.95 Euro. Het ding past perfect en het magneetje is met wat secondenlijm op de velg gekleefd. De teller geeft de topsnelheid weer, de gemiddelde snelheid, de huidige snelheid, klokje, de totale afgelegde afstand enz. enz. Kortom: de ideale snelheidsmeter voor weining geld. Binnen kort zal ik enkele pics plaatsen.
Maar nu terug naar de gasnaald vraag ... iemand suggesties? De gasnaald verhogen of laten zoals het is?

En nog een klein vraagje: de carb verliest wat benzine. Voor zover ik zie komt het van tussen de carb en het blokje - spruitstuk. Gewoon de vier bouten een tikje strakker aanspannen of een nieuwe dichting bestellen?

Voor andere Pocket Bike rijders van een Chineesje: mijn bike start enkel met de choke volledig open ... zelfs als hij mooi warm staat dien ik voor de volgende rit de choke opnieuw volledig open te zetten. Wanneer ie aanslaat, de choke onmiddellijk naar beneden (anders verzuipt ie) en dan gaat hij perfect.