Hmja, starten ging voor geen meter.
Waarvoor die eerste rode vlag was weet ik niet.. maar dat ging aardig raar!
We zaten allemaal vol in de eerste raceronde, kom je het rechte stuk op, staat Cees daar met de rode vlag! Even schrikken en flink remmen!
Dat ging niet helemaal goed met onze Ferdi
Foto's komen!
(Net terug van de wokkerij, nu nog maar weer even bezig)
Nou de eerste (valse start) rode vlag werd veroorzaakt door willy. Zij staat met het bekende bordje "vizier dicht" bij de start. Net nadat cees met de rode vlag van de baan liep stond zij pardoes voor de lichten. Ik stond op de tweede startplaats en kon mede door willy's omvang de lampen niet meer zien, en was de start een beetje oneerlijk. Na een half rondje op volle snelheid gereden te hebben zag ik de rode vlag al en ging van het gas. Ik werd door diverse mensen voorbij gereden die nog niks in de gaten hadden. Bij opkomen rechte stuk wil je nog wel eens erg plat op je brommer gaan liggen, zodat je eigenlijk alleen je eigen voorwiel ziet. En dat is precies wat ferdi gebeurde. Hij heeft nog steeds niks in de gaten en halverwegerechte stuk kijkt hij op, om erachter te komen dat er al diverse rijders gestopt zijn voor de herstart. Vol in de ankers remde hij zichzelf onderuit, gelukkig zonder iemand te raken......................
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
eerst ging hank er lekker vandoor dus ik lachen omdat ze zo serieus bezig waren terwijl iedereen gewoon relax stil stond...
dat is grappig om te zien vanaf de zit plaatsen
Lelyracing schreef:jah was wel erg grappig om te zien eigenlijk
eerst ging hank er lekker vandoor dus ik lachen omdat ze zo serieus bezig waren terwijl iedereen gewoon relax stil stond...
Kon de rest van het veld ook eens zien hoe (hard) wij rijden
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Lelyracing schreef:jah was wel erg grappig om te zien eigenlijk
Kon de rest van het veld ook eens zien hoe (hard) wij rijden
Ja.. ik stond met de armpjes over elkaar te kijken vanaf de grid... maar ik vond het nogal tegenvallen Hankie !!
zag er knullig uit... wedstrijdje met 3 man... en 20 toekijkende mede-zelfbouwers
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
whahaha wat.. het is dus lullig he en jij rijd eerst en je denkt de rode vlag te zien en je gaat van het gas terweil het geen rode vlag zou zijn en derest rijd door dan val je gewoon terug.. nu dat het wel rode vlag is maar goed. sou best lullig zijn denkk.
Hey hank we keken niet hoe "snel" jullie gingen...we gaven jullie 3 gewoon een halve ronde voorsprong omdat de luchtkoelers namelijk veel sneller zijn...mede door de HK Koppeling...
cees, lijkt een beetje op redeo rijden ''het wilde westen van lelystad''.
En ferdi droom maar lekker verder over de snelheid van je luchtkoeler.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!