Herie uit uitlaat
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Herie uit uitlaat
hoi ik heb pas een nieuew midibike gekocht met de uitlaat onder de zitting maar deze maar geluid alsof er een wegrezer vorbij komt
wat kan ik hier aan dan of moet ik een fluister uitlaat kopen zo ja waar kan ik deze kopen
wat kan ik hier aan dan of moet ik een fluister uitlaat kopen zo ja waar kan ik deze kopen
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Is je uitlaat nergens lek ???
Druk eens met je hand..het tuitje van de demper dicht...en kijk waar er verder geluid vandaan komt..
Als er nergens geluid vandaan komt bij het dichtdrukken van het demper-tuitje.. ligt het aan je demper zelf...
Druk eens met je hand..het tuitje van de demper dicht...en kijk waar er verder geluid vandaan komt..
Als er nergens geluid vandaan komt bij het dichtdrukken van het demper-tuitje.. ligt het aan je demper zelf...
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
www.Minibikebrothers.nl
www.Miniracers.be
www.Marktplaats.nl
www.vcom.nl
En zo heb je er nog veel meer
www.Miniracers.be
www.Marktplaats.nl
www.vcom.nl
En zo heb je er nog veel meer

bij mij in de buurt rijden ze met van de elektrische steppen gaan iets van 30
word nooit wat van gezegd, en als ik met me bike ga weet ik zeker dat ze er wat van zeggen
ahh gewoon ffies wachten tot ze weer een straatje buiten de wijk afsluiten wegens wegwerkzaamheden, dan zijn ze er sávonds niet en dan kan ik lekker race
is landweggetje buiten de wijk niemand hoord het dus en het is afgesloten dus niemand kan het betreden met de auto
ja als ze dan gaan mopperen weet ik het ook niet meer hoor 

is landweggetje buiten de wijk niemand hoord het dus en het is afgesloten dus niemand kan het betreden met de auto

Je moet je realiseren dat een minibike toch standaart veel geluid produceert.Dat is nu eenmaal zo en een andere uitlaat zal er dan mischien iets aan doen maar een fel geluidje blijf je toch wel houden hoor.Maar nog 1 vraag wat belangrijk kan zijn voor het antwoord op jou vraag is het volgende,maakte je bike dit geluid ook al toen je hem nieuw kocht?
Laat het even weten.
Greetz ruud 129#
Laat het even weten.
Greetz ruud 129#
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]