Cabarateur
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Cabarateur
Wat doen jullie altijd?
Na het rijden je carb leeg laten draaien of laat je altijd benzine in je carb staan?
En wat is dan beter??
Na het rijden je carb leeg laten draaien of laat je altijd benzine in je carb staan?
En wat is dan beter??
nee komt tussen de carburateur en het bakje doorkomt de benzine uit je overloop, uit de onderkant van je vlotterbak of komt het door de aansluitingen heen?
waarschijnlijk is de rand niet helemaal lekker
zit een rubber ring tussen die ik al een keer vernieuwd heb
maar binnenkort komt er toch een andere carburateur op
een 16 mm bing die ik nog heb liggen
moet alleen het inlaat pijpje aanpassen
jaaaaaaaah
hij loopt harder
van +/- 70 naar +/- 75
en dat door van 12mm naar 16 te gaan
aleen op top sputtert ie een beetje zou eigenlijk de ontsteking moeten vervroegen
maar liever niet met rocket key
maar met grondplaatje van de ontsteking en een vacuumpotje van de carb af zodat ie automatisch vervroegd
weet nog niet hoe ik dit ga doen maar ik krijg het voorelkaar
OOIT eerst nog een ander project
waar nog wat tijd in gaat zitten
deze Honda Pc50 4Takt automaat
moet voor schouwing maar ben aan het kloten met de nl toelatingsnummers
hij loopt harder
van +/- 70 naar +/- 75
en dat door van 12mm naar 16 te gaan
aleen op top sputtert ie een beetje zou eigenlijk de ontsteking moeten vervroegen
maar liever niet met rocket key
maar met grondplaatje van de ontsteking en een vacuumpotje van de carb af zodat ie automatisch vervroegd
weet nog niet hoe ik dit ga doen maar ik krijg het voorelkaar
OOIT eerst nog een ander project
waar nog wat tijd in gaat zitten
deze Honda Pc50 4Takt automaat
moet voor schouwing maar ben aan het kloten met de nl toelatingsnummers