advies van de kenners

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: minipower, Patrick, Lg tweewielers, DMZohrab

Gesloten
Gast

advies van de kenners

Bericht door Gast »

Hoi

Ik ben hier nieuw op het forum en wilde meteen ff iets weten van jullie.
Ik ga deze week een minibike aanschaffen maar zit te twijfelen tussen 3 minibikes. Nu is mijn vraag dus: wat is de beste keus volgens jullie?
Het gaat hier om watergekoelde minibikes.

*V-racer nitro sport van 600 euro
*Polini 911 replica dreambike (www.technoline.nl) van 450 euro
*Blata replica (halve kuip) van 499 euro

Alvast bedankt voor de reacties!
basjee
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door basjee »

ik had zelf voor die polini of blata gekozen
Grote kerels op een belachelijk klein fietsje
Neluhz

Bericht door Neluhz »

is de onderste watergekoeld?
dan die, anders de v-racer.
die polini replica is iig ac.
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

ik zou nog ff doorsparen tot je 8a900 euro hebt,,weet niet of je werkt ofzo
en dan een 2 de hands fabrieksfietsje kopen grc ofzo.
want denk dat je het geld wat je daar nog in gaat steken samen ook wel op dat bedrag uitkomt..(incl de bike dan he)

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

Ik wil echt maximaal 600 euro uitgeven voor een minibike. Het is meer voor de fun en om met vrienden te racen. Om een echte race bike te kopen vind ik teveel van het goede. Natuurlijk is dit betere kwaliteit maar het is ook een hoop geld en ik heb dat er simpelweg niet voor over.
Ik heb ook nog een auto die ik moet onderhouden.
En die polini replica is geen ac, het is wel degelijk een watergekoelde! kijk maar eens op www.technoline.nl

Bedankt alvast voor jullie snelle reacties.
Lelyracing

Bericht door Lelyracing »

Neluhz schreef:is de onderste watergekoeld?
dan die, anders de v-racer.
die polini replica is iig ac.
he waar praat jij nou weer over ???

die is liquid cooled 8) en super goed vind ikzelf voor een chinees ik zou dus de 911 repl. nemen
Gast

Bericht door Gast »

ik zou de v racer kopen die is gewoon de bom
Gast

Bericht door Gast »

ik zou voor de polini replica gaan, die heb ik zelf ook.
kost je € 450 heb je nog € 150 over om dingen te vervangen met bijv echtpolini onderdelen zoals koppeling ofzo.

Bij de v-racer moet je nog een racekoppeling kopen van dik € 100,- dus komt ie al op € 700.
Gast

Bericht door Gast »

@dwarf 2000: je zegt je moet een nieuwe koppeling kopen !
Als ik de V-racer koop ga ik ervan uit dat alles goed is. Waarom meteen spullen eraan veranderen?
Zodra je onder de 75 kg weegt hoef je geen andere koppeling aan te schaffen, heb ik gehoord. En aangezien ik 60 kg weeg is alles perfect toch?
Goed afstellen doet ook een hoop! Het is niet zo dat je meteen iets nieuws MOET kopen.
Ik heb veel ervaring met het opfokken van scooters tot echt belachelijke snelheden en perfecte afstellingen.

Of is het werkelijk zo een slechte koppeling?
Gast

Bericht door Gast »

@PSYCHO

Ja dat is wat ervan gehoord heb hier op het forum, dat het gewoon een bagger koppeling is, v-racer geeft dat ook zelf aan. heb afgelopen week nog met hem gebeld met deze vraag. vriend van mij had zin in die nitro met 9pk was nu 599, v-racer zei gelijk racekoppeling erbij.

dus.....

Was alleen advies, maar als je denkt dat je het met afstellen redt moet je dat zeker doen.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de polini replica, met bijv polini koppelings huis, polini tankje, polini koppeling voor het zelfde geld als een v-racer.
Gast

Bericht door Gast »

mag je met die polini meed0en aan wedstrijden?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Alleen aan de zeeuwse minibike races las ik vanochtend en verder aan races die je zelf organiseert. Niet aan de officiele NK's
Gesloten