toegestaande bikes voor het racen?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
toegestaande bikes voor het racen?
zeg al eerder zo'n vraag geplaatst.. maar net iets anders .. k wil graag weten met welke merken (types) je nou wel mag mee doen aan wedstrijden ..wat ik er van begrijp een sendai tai chi dus wel ... en lucky 7 dan ?? heeft iemand een rijtje welke wel holomogatie ding hebbe en welke niet ??
Nou ze kosten iets meer dan €300, zit meer tussen de €350 en €450, en dan zal je nog wel dingen moeten veranderen ivm standaarden van het racen.
Die van technoline is volgens mij ook een polini replica, maar dat weet ik zeker, die zei toen al dat RAP en bike bij hem had opgehaald ivm met dit.
Dacht toen dat het een verkoop praatje was.....
Die van technoline is volgens mij ook een polini replica, maar dat weet ik zeker, die zei toen al dat RAP en bike bij hem had opgehaald ivm met dit.
Dacht toen dat het een verkoop praatje was.....
<--- wat bedoel je daar psies mee.. k weet ook wel cker dat het een polini replica is .. staat der bij .. maar dees mag dus wel? want er staat zoveel hier de 1 zegt dit de ander zegt dat .. snap der geen hout meer van ,. wil gew0on weten wat de beste beginners bike is met een leuke prijs?Die van technoline is volgens mij ook een polini replica, maar dat weet ik zeker, die zei toen al dat RAP en bike bij hem had opgehaald ivm met dit.
ik heb nu een polini replica daar zit het waterresevoir onder het tankje en bij die van technoline zit ie voorop.
Heb gezocht op internet en daar hebben de polini replica's het tankje ook niet voorop. dus.... maar dat moet volgens mij geen verschil maken.
Verder weet ik echt niet of je ermee mag racen???? in iedergeval wel op kartbanen! daar ga je toch beginnen... ik vind het een super mooie bike voor dat geld en je kan er echte polini onderdelen onderzetten
Heb gezocht op internet en daar hebben de polini replica's het tankje ook niet voorop. dus.... maar dat moet volgens mij geen verschil maken.
Verder weet ik echt niet of je ermee mag racen???? in iedergeval wel op kartbanen! daar ga je toch beginnen... ik vind het een super mooie bike voor dat geld en je kan er echte polini onderdelen onderzetten