toegestaande bikes voor het racen?

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

toegestaande bikes voor het racen?

Bericht door Gast »

zeg al eerder zo'n vraag geplaatst.. maar net iets anders ..:P k wil graag weten met welke merken (types) je nou wel mag mee doen aan wedstrijden ..wat ik er van begrijp een sendai tai chi dus wel ... en lucky 7 dan ?? heeft iemand een rijtje welke wel holomogatie ding hebbe en welke niet ??
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Alleen de Tai Chi, dat is enige toegestane chinese bike die mag (Lucky 7 valt ondanks de naam ook onder chinees). Maar er is vast een lijst van toegestane bikes.
Gebruikersavatar
ruud
forum gebruiker
Berichten: 3631
Lid geworden op: za 03 mei 2003, 12:11
Locatie: Motor: GRC RR

Bericht door ruud »

De tai chi is idd alleen toegstaan ja.In de modified klasse.
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

maar dan moeten er nog wel wat aanpassingen worden verricht tog ?
Xigh

...

Bericht door Xigh »

Meer dan een beetje, je zult bijna alles er aan moeten veranderen, anders kom je gewoon niet mee met de rest van de mensen die in die klasse racen.
de winter
forum gebruiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: vr 06 mei 2005, 17:51
Locatie: Baarland-Zeeland
Contacteer:

Bericht door de winter »

in de zeeuwse minibikeraces mag je wel rijden met een chineese minibike

en op de kartbaan als de kartaan dat goed vind

gr Rik
Gast

Bericht door Gast »

Maar k wil egt mee gaan d0en aan wedstrijden ..
Gebruikersavatar
Raytje192
forum gebruiker
Berichten: 1816
Lid geworden op: zo 13 feb 2005, 11:04
Locatie: Goes
Contacteer:

Bericht door Raytje192 »

Dat word dus een Tai chi verbouwt. of blata polini, etc
R² Tuning
Minibike racing team.
Zelfbouwer rijder
Gast

Bericht door Gast »

ik had gehoord dat ze ook bezig zijn met de polini replica dat je daar mee mocht racen.....
Gast

Bericht door Gast »

ja daar heb k ook al iets over gelezen .. die dingen zijn ook iets van 300 € t0g?? :roll:
Gast

Bericht door Gast »

Gast

Bericht door Gast »

Nou ze kosten iets meer dan €300, zit meer tussen de €350 en €450, en dan zal je nog wel dingen moeten veranderen ivm standaarden van het racen.

Die van technoline is volgens mij ook een polini replica, maar dat weet ik zeker, die zei toen al dat RAP en bike bij hem had opgehaald ivm met dit.

Dacht toen dat het een verkoop praatje was.....
Gast

Bericht door Gast »

Die van technoline is volgens mij ook een polini replica, maar dat weet ik zeker, die zei toen al dat RAP en bike bij hem had opgehaald ivm met dit.
<--- wat bedoel je daar psies mee.. k weet ook wel cker dat het een polini replica is .. staat der bij .. maar dees mag dus wel? want er staat zoveel hier de 1 zegt dit de ander zegt dat .. snap der geen hout meer van ,. wil gew0on weten wat de beste beginners bike is met een leuke prijs?
Gast

Bericht door Gast »

ik heb nu een polini replica daar zit het waterresevoir onder het tankje en bij die van technoline zit ie voorop.
Heb gezocht op internet en daar hebben de polini replica's het tankje ook niet voorop. dus.... maar dat moet volgens mij geen verschil maken.

Verder weet ik echt niet of je ermee mag racen???? in iedergeval wel op kartbanen! daar ga je toch beginnen... ik vind het een super mooie bike voor dat geld en je kan er echte polini onderdelen onderzetten
Gast

Bericht door Gast »

Ja..snap wel dat je op een kartbaan mag.. maar dat ligt meer aan de beheerder t0g..?
maar ik vin 500 € nog al wat als k et niet cker weet.. k mail et rap anders wel ..:P :lol:
Gesloten