wie het er ervaring met v-racer.nl met bestelle ?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
wie het er ervaring met v-racer.nl met bestelle ?
wie het er ervaring met v-racer.nl met bestelle ? ik had namelijk afgeloope woensdag deze bike bestelt V-Racer Extreme Sport Geel maar weete jullie ong eveer waneer die dan bij jou thuis is ? alvast bedankt GJ
Re: wie het er ervaring met v-racer.nl met bestelle ?
ik heb me bike daar besteld geen probleen mee gehad als je wil weten wat de voortgang van je bestelling is kan je beter ff bellen naar v-racer.nlv-racer! schreef:wie het er ervaring met v-racer.nl met bestelle ? ik had namelijk afgeloope woensdag deze bike bestelt V-Racer Extreme Sport Geel maar weete jullie ong eveer waneer die dan bij jou thuis is ? alvast bedankt GJ
Telefoon: 035-6421274
greetz
Jameson
bestellen bij v-racer
bij v-racer leveren ze best snel minibikes. maar op de snelle spullen moest ik toch wel even 3 weken wachten. kunnen ze niks aan doen. op = op en het moet uit amerika komen dus dat duurt wel ff
luchtschroef 3 kwart slag los maar hij zou het wel gwn goed moete doen met de sproeier die al in de carb zit want heb verder geen ervaring met een minibike aleen met scooters
daar weet ik wel veel van ik sleutel vaak en heb zelf mn scoot opgevoert enzo maar ik hoop de bike iedegeval snel te krijge !